Card operations

Card operations

Arbetsbeskrivning

Drivs du av problemlösning och har ett intresse för systemtekniska frågor finns möjligheten att bli vår kunds nya medarbetare i teamet Operations support. Du blir en central funktion i bolaget och en viktig del i teamet. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för kunds räkning ett nytt tillskott till deras team för Operations support. St1 är en känd aktör inom drivmedelsbranschen som förutom att ha målsättningen att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen, även erbjuder sina kunder ett flertal kort- och betallösningar.

Teamet Operations support hanterar St1 större företagskunder i mer komplexa och specifika ärenden. Du kommer främst arbeta som second line support och hantera frågor kopplat till systemteknisk incidenthantering. Utöver detta kommer du hantera kunder inom olika branscher som alla inhandlar sitt drivmedel i större kvantiteter och kräver en viss support av exempelvis nya kort i och med hög omsättning eller viss dignitet.

Förutom samarbetet med ditt team kommer du att ha många kontaktytor internt med bland annat IT, sälj och kundservice samt delta i externa möten. Därför passar den här tjänsten dig som är relationsskapande och trivs med att vara spindeln i nätet. Du kommer att ha en central roll inom en stor organisation där det finns möjligheter att lära sig mycket och få en god inblick i hur bolaget fungerar. Visar du framfötterna finns flera utvecklingsmöjligheter då företaget investerar i och tror på sina medarbetare.

Du erbjuds
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Kreditering och debitering manuellt
* Systemadministration och administration av behörigheter
* Incidenthantering
* Transaktionsflödeshantering


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst och/eller en supportroll
- Har god system- och datavana
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Starkt tekniskt intresse

Meriterande


* Eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller it
* Arbetslivserfarenhet från first och/eller second line support
* Har tidigare erfarenhet och kunskap inom Salesforce


Beteende

Vi kommer lägga stort fokus på dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess och ser att du som person är en nyfiken problemlösare som kommer med initiativ och lösningsförslag när de inte finns några klara lösningar. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är en prestigelös teamplayer som ställer upp för dina kollegor. Vidare ser vi att du är social och kommunikativ vilket visar sig i de relationer du skapar och den service du ger både internt och externt. Vi kommer i denna rekrytering främst fokusera på följande beteenden:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månaders konsultuppdrag med goda chanser till förlängning
* Placering: Bromma flygplats


För denna rekrytering kommer du genomgå en säkerhetskontroll

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Du kommer få mer information om bolaget när du blir kontaktad för en telefonavstämning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2023
  • Ansök senast: 14 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024