OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemtjänstföretaget Care Rent International AB söker en ny medarbetare som kan börja arbeta i huvudkontoret som befinner sig i Solna.
Kort om företaget: Care Rent etablerades år 2000 och erbjuder hemtjänst, personlig assistans, ledsagning och avlösarservice i Stockholms kommun samt i flera kommuner i västra och södra Sverige. Idag arbetar cirka 80 stycken personer i företaget: VD, verksamhetschef, samordnare, undersköterskor, vårdbiträden samt sjuksköterskor. Fokus ligger på socialtjänstlagen, sjukvårdslagen och andra gällande lagar samt olika kommuners riktlinjer som företaget har avtal med.
Arbetsuppgifter: Dels en socionoms arbetsuppgifter, dels en samordnares arbetsuppgifter vilket innebär att ha en chefsroll i samband med att vara företagets ansikte utåt, ta hand om kvalitetsutveckling och ansvara för geografiska områden där företaget bedriver sina tjänster samt personal och sist men inte minst kunder. Samordning i form av en förmedlare som arbetar i direkt anslutning till personal inom hemtjänsten och har kontinuerlig kundkontakt samt kontakt med kommuner och vårdinrättningar.
Kvalifikationer: Högskoleutbildning inom socialt arbete eller social omsorg: socionom eller motsvarande med dokumenterad arbetslivserfarenhet. God datavana och erfarenhet av t.ex. Procapita, TES och/eller Treserva.
Eftersökta personliga egenskaper för tjänsten: En självständig, organiserad, initiativrik och stresstålig person med positiv och samarbetsvillig attityd som kan formulera sig korrekt i tal och skrift och som arbetar för att nå goda resultat.
Lön: Enligt överenskommelse.
Anställningsform: Tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning.
Startdatum: Enligt överenskommelse.
Kontaktperson: VD:n Babak Hag, telefonnummer: 08-28 25 63/ 070 777 27 51 , Babak.hag@carerent.com
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Babak Hag
08282563
0707772751