OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
www.Carllamm.se Du ska själv och tillsammans med kollegor genomföra inköp och upprätta avtal med såväl svenska som utländska leverantörer.Du ser till att upphandlingarna följer lagen, att avtal implementeras rätt i organisationen samt följs upp. Kvalifikationer Du har en universitetsutbildning med inriktning på ekonomi/logistik eller en eftergymnasial utbildning inom inköp.Teknisk bakgrund och/eller branschkännedom är meriterande.Dessutom har du flera års erfarenhet av liknande arbete.God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Som person är du bra på att ta beslut och gillar att ha kontakt med olika människor.Du är strukturerad, drivande och har en analytisk förmåga.Då tjänsten är ny finns det stora möjligheter att påverka arbetet.Detta är en nyinrättad heltidstjänst på vårt huvudkontor i Solna, med tillträde så snart som möjligt.Du kommer att ingå i finansavdelningen och rapportera till vår Finansdirektör.