OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi utökar nu vår verksamhet inom flera områden och söker nu ytterligare en kundmottagare/verkstadsadministratör till servicemarknaden i Örnsköldsvik.
Om tjänsten
Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som kundmottagare vara något för dig. Rollen innebär ett varierande och roligt arbete både för dig som har kunskap om och intresse för bilar samt ett driv att axla nya ansvarsroller.
Dina arbetsuppgifter
Som kundmottagare har du flera ansvarsroller gällande administrativa arbetet i en bilverkstad samt är du ansiktet utåt mot verkstadens kunder. Det administrativa arbetet kan innebära skötsel av order och fakturor, planering av arbetsgång samt beställningar för kunders vägnar. Vi lägger även stor vikt vid att hålla hög servicenivå för våra kunder via telefon, och vi arbetar fokuserat med att ge våra kunder högsta möjliga tillgänglighet.
Du agerar som spindeln i nätet och ser till att inga trådar lämnas lösa samtidigt som du agerar vid fronten med gott bemötande.
Profil
I syfte att lyckas i tjänsten som kundmottagare/verkstadsadministratör ser vi att du:
• Har tidigare erfarenhet av administrativ och serviceinriktad roll.
• Har god datorvana.
• Talar och skriver det svenska språket obehindrat.
• Innehar B-körkort.
Det är meriterande om du:
• Tidigare arbetat i bil-/verkstadsmiljö
Du som person är:
• Strukturerad, ordningsam och noggrann.
• Lösningsorienterad och drivs av att arbeta i ett högt tempo.
• Ansvarstagande och självgående.
• Gillar att jobba i team.
Om CARSTEDTS
Carstedts Bil är ett familjeägt företag sedan 1956 och är en fullauktoriserad återförsäljare och verkstad för Ford och Mitsubishi i Örnsköldsvik och Umeå. Vår ambition är att alltid kunna erbjuda en professionell, personlig och komplett hjälp med bilägande. Vi erbjuder bilförsäljning, verkstäder, tillbehörsförsäljning och ett komplett bilskadecentrum. Tillsammans är vi ca 100 medarbetare som dagligen strävar efter ambitionen att leverera högsta möjliga service till våra kunder.
Så ansöker du
Detta är en tills vidare heltidstjänst med omgående anställning. Vi gör löpande urval samt intervjuer och önskar därför få din ansökan så snart som möjligt.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ida Domeij på 0660-79011 eller via mejl ida.domeij@carstedts.se.