Cash Administrator till BMW Financial Services

Cash Administrator till BMW Financial Services

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Vi söker nu ytterligare en administrativ stjärna till en av världens mest framgångsrika tillverkare av bilar och motorcyklar - BMW Group. BMW Group är med deras tre varumärken BMW, MINI och Rolls-Royce, världens ledande premiumtillverkare av bilar och motorcyklar samt erbjuder finansiella och mobila premiumtjänster.

Framgången för BMW Group har alltid baserats på långsiktigt tänkande och ansvarsfulla beslut. Företaget har därför etablerat en ekologisk och social hållbarhet genom hela varukedjan, omfattande produktansvar och ett tydligt åtagande att spara resurser som en integrerad del av strategin.
Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Deras kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion med oss!

Arbetsbeskrivning

I denna roll som Cash Administrator kommer du att ansvara över delar av kundreskontran för BMWs danska verksamhet. Tjänsten är dynamisk då du utöver administrativa arbetsuppgifter även har kontakt med kunder och återförsäljare. Du ansvarar också för att bidra till att BMWs premiumtjänster håller hög kvalitet.

I rollen kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:

• Ansvar för delar av den nordiska marknadens kundreskontra
• Hantering av manuella inbetalningar
• Avsluta och delamortera kontrakt
• Göra bokningar och stämma av konton

Du kommer att tillhöra ett hjälpsamt och positivt team på 6 personer och du rapporterar till din teamledare. I rollen kommer du utöver dina huvudsakliga arbetsuppgifter även att vara behjälplig i övriga administrativa uppgifter samt agera servicefunktion internt.

Om dig

Vi söker dig med minst ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, med fördel inom finansbranschen. Du har en universitetsexamen inom ekonomi, alternativt gymnasieekonom med relevant arbetslivserfarenhet inom kundreskontra och ekonomirelaterad administration. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Vidare ser vi att du brinner för administration och besitter förmågan att arbeta strukturerat och kvalitetsmedvetet. Du är en serviceinriktad person med en god kommunikativ förmåga. Vi ser även att du är flexibel och besitter förmågan att prioritera under tidvis högt tempo.

Viktigt för tjänsten är:

• Att trivas med att jobba både självständigt och i team
• Att arbeta strukturerat
• Vara noggrann, analytisk och ha ett sinne för siffror
• Ha en god datorvana, gärna inom Excel

Om tjänsten

Du erbjuds att bli en del av ett härligt team och ett starkt varumärke. BMW sitter i moderna lokaler i Sollentuna/Silverdal med bland annat tillgång till gym och gruppträningsklasser som alla får ta del utav. Som BMW anställd får alla möjligheten att köra sin egen BMW eller MINI till förmånliga villkor.

Om verksamheten

BMW Financial Services är BMWs eget finansbolag och ett helägt bolag inom BMW Group. Bolaget har lång erfarenhet av att finansiera BMW-bilar och kan BMW, bättre än något annat finansbolag. I dagsläget finansierar de miljontals bildrömmar runt om i världen och är en naturlig del av bilköpet. Kunden väljer sin BMW i första hand för att den är rolig att köra och inte för att det är roligt med finansiering och pappersarbete. Därför har BMW Financial Services sett till att det är enkelt och bekvämt att finansiera bilen hos dem.

 

Om ansökan

Ingen kör BMW av en slump. Det är ett medvetet val, ofta ett resultat av en dröm. Inte heller finns det någon som jobbar för BMW av en händelse. Vill du jobba hos oss? Välkommen med din ansökan bestående av CV och ett personligt brev.
Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag på www.jurek.se. Om du har frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Malin Sjöström på malin.sjostrom@jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2020
  • Ansök senast: 17 oktober 2020

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


21 november 2024