Cash Management Customer Service Adviser på Large Corporate & Institutions

Cash Management Customer Service Adviser på Large Corporate & Institutions

Arbetsbeskrivning

Har du passion för att skapa positiva kundupplevelser, intresse för Cash Management och vill jobba med Swedbanks största företagskunder?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

-
Arbeta med och fördjupa dina kunskaper inom området Cash Management.

- Jobba proaktivt med högt kundfokus. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, jobba dedikerat med egna kunder och hjälpa dem med såväl löpande hantering som att hitta långsiktiga lösningar baserat på kundens behov.

- Etablera en relation med kunderna för att lättare förstå kundens kortsiktiga och långsiktiga behov.

- Medverka och ansvara för kundmöten.

- Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att leverera med hög kvalité på utsatt tid.

- Nära samarbete med specialister, Cash Management Advisors, kundansvariga samt övriga grupperingar inom kund- och produktorganisationen.

- Arbeta individuellt men också vara en teamspelare tillsammans med dina ca 18 kollegor.

- Fördjupa dig inom olika produkter, kommer att delta i projekt och aktivt jobba med förbättringar.

- Vara med i en spännande förändringsresa då betalningsmarknaden är mitt inne i den största förändringen på över 60 år.

I denna roll behöver du:

- En Kandidat/Magisterexamen eller motsvarande relevant kompetens och erfarenhet inom företagsrådgivning/kundservice.

- En god förståelse för företagsaffären

- Erfarenhet av roller som till exempel företagsrådgivare, kundstöd företag eller kundanalytiker.

- Kunskap inom rådgivning och/eller kundservice företag, kunskap inom Cash Management är mycket meriterande.

På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...


arbeta tillsammans med professionella kollegor för att leverera service, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället. Vi strävar alltid efter ”Nöjda kunder som får förväntad service, av nöjda medarbetare som har ett gott samspel”.

I rollen ligger stort ansvar i att konstruktivt och aktivt bidra till ökad processeffektivitet, kundnöjdhet och samarbete med relevanta avdelningar inom Banken. Kundfokus i det dagliga arbetet är prioriterat och du ska vara med och bidra till en kundcentrerad kultur. I din roll är det viktigt att följa bankens värderingar och uppträda på ett professionellt sätt. Då vi jobbar med stora komplexa kunder hamnar du ofta i situationer där du förväntas agera ”konstruktiv problemlösare”.

Cash Management Customer Service är en öppen, social och positiv gruppering med högt till tak. Gruppens styrka är bredden med olika kompetenser och erfarenheter samt drivkraften och viljan att ge våra kunder bästa möjliga service. Interagerandet mellan kollegor leder till aktiv problemlösning och höjer kundvärdet.

Vi strävar alltid efter att utvecklas, lära och konstruktivt driva förbättringsförslag samt ta ansvar för prioriterade områden. Våra värderingar öppen, enkel och omtänksam, är viktiga för oss och vi förväntar oss att dessa är en naturlig del av vardagen för hela avdelningen. Ta nästa steg och bidra i en enhet med starkt fokus på effektiva lösningar drivna av behoven för Stora Företag, Finansiella Institutioner och Organisationer. Tillsammans gör vi det möjligt!" Nikolaos Nikopoulos, din framtida chef



Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-05-05.
Arbetsplats: Stockholm

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Nikolaos Nikopoulos, +46 858 59 41 47

SACO: Henrik Joelsson

Finansförbundet: Lena Schöllin, +46 858 59 42 12

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Liknande jobb


19 november 2024

Head of Working Capital Solutions, DNB Sweden

26 oktober 2024

Commercial Advisor

29 oktober 2024