Cash Management medarbetare inom Treasury till globalt bolag

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av bank eller Cash Management och är redo för nya utmaningar inom Cash Management? Nu söker vi en konsult med start efter årsskiftet till bolag centrala Stockholm. Läs mer nedan!


I rollen som Cash Management-medarbetare kommer du tillhöra en större grupp inom Treasury som består av 15 personer där du kommer arbeta tillsammans med Cash Management chefen. Du kommer sitta i fina öppna lokaler mitt i hjärtat av Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av;

- Cash pool arbete

- Likviditetsprognoser

- Koncernkonton

- Prissättning


Du kommer även vara involverad i andra vanligt förekommande arbetsuppgifter inom Cash Management och Treasury. Då bolaget är under en spännande resa kommer du även kunna få chans att vara med i utvecklingsprojekt samt effektiviseringsprojekt.


Din bakgrund
För att passa i rollen inom Cash Management tror vi att du arbetat inom bank sedan tidigare. Har du arbetat inom internbank tidigare är detta starkt meriterande. Detsamma gäller om du tidigare har erfarenhet av SWIFT. Du har ett starkt intresse av Cash Management och nyfiken på att lära sig mer inom det. Snabblärdhet och självgående är två ledord. I övrigt är du systemvan och van vid många kontaktytor runt om i organisationen.


Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 8 månader med start efter årsskiftet. Tjänsten är på heltid och arbetet utförs under kontorstid. Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan redan idag!


Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Koblet- 076647 16 44.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 november 2018

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


28 november 2024

26 november 2024