OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SSP (Scandinavian Service Partner) är experter på att driva restauranger och butiker på flygplatser och järnvägsstationer. Efter en minst sagt lugn period under pandemin har flödet av gäster ökat i stor omfattning senaste månaderna. Detta gör att SSP nu behöver stöttning till sitt nordiska team i form av en Category Coordinator som kommer att arbeta med varierande administrativa uppgifter. Låter det intressant? Vi tar gärna mot din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos SSP. För att arbeta hos SSP behöver du gå igenom en säkerhetsprövning då SSP's kontor ligger på Arlanda vilket är ett säkerhetsklassat område. Det innebär att du kommer behöva skicka in arbetsintyg, studieintyg och liknande som bekräftar vad du har gjort de senaste 5 åren. Ditt CV behöver även vara uppdaterat med datum bredvid varje anställning och eventuella studier enligt modellen år-månad-dag.
SSP driver ca 200 restauranger och butiker på flygplatser och järnvägsstationer runt om i Norden. I deras portfölj finns några av de mest kända varumärkena i landet - som de driver under licens - t.ex. Starbucks och Burger King, samt deras egna märken- t.ex. ÄTA, Hunter Bar och The Oak Barrel.
I denna roll kommer du att ha många kontaktytor då du kommer få supporta Category Executives administrativt. Här får du bli en del av ett sammansvetsat team och du kommer rapportera till Ronnie, Category Manager.
Du erbjuds
* Att bli en del av ett härligt team
* Möjlighet att kombinera arbetet hemifrån under vissa veckodagar
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
I denna roll kommer du få vara med och stötta upp kollegor under hela genomförandet av komersiella planer från ax till limpa. Dina arbetsuppgifter kan bestå av att:
* Vara ett stöd i genomförandet och administrationen av kampanjer
* Hantera administrativa förfrågningar från teamkollegor
* Projektadministration samt ad hoc uppgifter
Arbetsuppgifterna kommer att variera och kan komma att innefatta fler arbetsuppgifter i takt med utformningen av tjänsten.
VI SÖKER DIG SOM
* Är utbildad administrativ assistent eller har motsvarande arbetslivserfarenhet
* Kan prata svenska och engelska flytande då arbetet sker på båda språken
* Har god kunskap i Officepaketet
* Har god datorkunskap
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att lyckas och trivas i denna roll ser vi att du är:
* Flexibel
* Strukturerad
* Strategisk
Övrig information
* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Arlanda, Sky City
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SSP’s önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231