Category Managers till välkänt företag i Ludvika!

Category Managers till välkänt företag i Ludvika!

Arbetsbeskrivning

Har du gedigen erfarenhet inom Supply Chain Management samt hanterat mycket förhandling och upphandling? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Vi söker nu en Category Manager till vår globala och väletablerade kund i Ludvika. Uppdraget förväntas starta omgående, alternativt i augusti för att pågå till slutet av januari 2021. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Uppdraget är på heltid där cirka 30% uppskattas vara på resande fot. Du kommer att arbeta som uthyrd konsult för ett av Sveriges mest erfarna bemannings- och rekryteringsföretag. Vi samarbetar med en mängd olika företag och välkända varumärken där du får möjlighet att utveckla både din kompetens och dig som person.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som Category Manager kommer du att vara en nyckelperson när det gäller att utveckla, planera och implementera Supply Chain Management-strategi. Fokus kommer ligga på att optimera kostnader, kvalitet, leverans och tillförlitlighet hos leverantörer. Utöver detta kommer du även att planera och implementera effektiva inköpsstrategier i linje med affärsstrategin som säkerställer att leverantörerna har förmåga och kapacitet att uppfylla nuvarande och framtida affärsbehov.

Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du sedan tidigare har lång erfarenhet inom Supply Chain Management. Du har en bred kunskap inom området och teknisk förståelse som du delar med dig till andra av genom god samarbetsförmåga. Vidare tror vi att du är analytisk och har ett affärsinriktat arbetssätt där du utvecklar och finner lösningar till olika projekt. För att vara aktuell för tjänsten har du även kunskap och erfarenhet av operativa inköp, juridiska aspekter, förhandlingshantering, transport och logistik eller kontrakthantering.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2020
  • Ansök senast: 30 juni 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


21 augusti 2024

Habia - Logistikchef

Habia - Logistikchef

12 augusti 2024

Customer Service Manager

12 augusti 2024