Category Support till Procurator

Category Support till Procurator

Arbetsbeskrivning

Är du är en driven och flexibel administratör som gillar att ha ansvar för egna projekt? Har du nyss tagit examen inom inköp, logistik eller liknande utbildning, alternativt har tidigare erfarenhet av liknande uppgifter? Sök tjänsten som Category Support hos Procurator i Malmö!

Om tjänsten
Som Category Support bistår du Category Manager med att utveckla ett attraktivt och lönsamt sortiment. Du ansvarar för att rätt produktinformation finns tillgänglig samt det administrativa arbetet kring sortimentet. Tjänsten innebär daglig kontakt med leverantörer och Category managers i allt från artikeladministration till framtagning av marknadsmaterial. Du kommer även att medverka vid leverantörsbesök och mässor.

I din roll som Category Support kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvara för att korrekt artikelinformation finns i affärssystem
• Uppdatering, utvärdering och avveckling av sortiment
• Underhålla webben genom att lyfta fram produkter och utforma säljtexter
• Ge viss rådgivning kring produkter och bistå med stöd till säljavdelningen

Tjänsten som Category Support är ett konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängning och start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst 3-årig gymnasiekompetens. Eftergymnasial utbildning inom området är meriterande. Du har god datorvana och vi ser gärna att du har arbetat i affärssystemet SAP tidigare. Som person ser du till teamets insats, samtidigt som du arbetar självständigt och trivs med att driva arbetsuppgifter på egen hand. Vi söker dig som har god prioriteringsförmåga och trivs med att ta egna initiativ. Arbetet är varierande och ingen dag är den andra lik och passar dig som tycker om att det händer mycket. Tjänsten som Category Support kräver goda språkkunskaper i både svenska och engelska samt förståelse för de skandinaviska språken.

Viktigt för tjänsten är:

• Mycket god datorvana
• Snabblärd
• Gillar att arbeta i högt tempo och har förmåga att prioritera
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• En drivande och utåtriktad personlighet
• Administrativt lagd

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Procurator
Procurator har ett brett sortiment av produkter och tjänster från ledande leverantörer och egna varumärken som Worksafe, KBM. Vi förser kunder i Norden med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar, förpackningslösningar och restaurangartiklar. Med kunskap, utbildning och innovativa lösningar förenklar de vardagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Gabriella Bryngemark på gabriella.bryngemark@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Category Support, Procurator, Administratör, Inköp, Logistik, Supply Chain, Excel, SAP, Malmö, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2021
  • Ansök senast: 16 november 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sway Process

Sway Process

30 december 2024