CBRE söker Team Lead till en aktiv kund!

Arbetsbeskrivning

Har du bakgrund inom FM eller annan servicebransch och några års erfarenhet av att leda personal direkt eller indirekt och vill ta nästa steg i din karriär? Ta chansen att arbeta hos vår spännande kund, som är ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en utvecklande och mycket bred roll. Sök tjänsten idag då urval sker löpande!
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
Det här är en ny roll hos vår kund, med placering i Arenastaden, Solna. Du kommer att ha kontakt med olika team över hela CBRE´s organisation, för att säkerställa snabb och smidig leverans. Som Team lead kommer du att svara på en mängd olika förfrågningar på plats, tillhandahålla proaktiv, kunnig och engagerad service, samtidigt som den överträffar förväntningarna. Vi erbjuder vi ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Som Team lead har du operativt ansvar för att vi levererar i enlighet med våra affärsöverenskommelser med kund. Du har också personalansvar för personal med allt vad det innebär.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Skapa och utveckla goda relationer med vår kund
Leda och utveckla medarbetare i teamet
Hantering av leverantörskontrakt för tredje part i linje med kundens förväntningar av serviceleverans
Ansvara för budget och resultatuppföljning för att säkerställa att målet uppnås enligt förväntningar och tidsplan
Genomföra ekonomiska och affärsanalyser samt upprätta relevanta rapporter
Söka möjligheter att förbättra tjänsterna och leverera mer kostnadseffektiva arbetssätt.
Säkerställa kvalitet och säkerhet, i enlighet med lagbestämmelser och vårt SLA (Service Level Agreement) med kund.
Ha en god förståelse för aktuell lagstiftning, i miljö-, säkerhet- och kvalitetsrelaterade frågor.

Vi söker dig som är/har:
förmåga att skapa långsiktiga, förtroendebaserade relationer
erfarenhet att leda, engagera och utveckla medarbetare – minst 2 år
bevisad erfarenhet av kund- och leverantörsrelationer
god kommersiell förståelse, med ekonomiska färdigheter, inklusive förståelse av SLAs och KPIs inklusive kontraktshantering
resultatdriven med förmåga till självledarskap.
utmärkt kommunikationsförmåga på både engelska och svenska, såväl skriftligt och muntlig
ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
stresstålig, bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat med god konflikthanteringsförmåga
datakunskap och är van vid att arbeta i flera olika datasystem inkl. Microsoft Office

Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2022-01-21. Ansök med ditt CV på engelska. Tjänsten är heltid, och med placering Solna.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Johanna Nordström tel nr 072 574 64 12
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2020 23,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Mikaela Sundell
0739 78 77 94
Rekryterare Karin Erjeby
0707-21 03 06
Rekrytering Karin Erjeby
0707-21 03 06
Rekryterare Anna de Verdier
070-336 64 56
Rekryterare Joakim Hänel
0704 ? 75 96 54
Joakim Hänel
0704-75 96 54
Karin Erjeby

Linnea Nygård
073-696 67 35
Rekryterare Denise Timmann
0736150940
Rekryterare Hanna Liedberg
0702928167

Sammanfattning

  • Arbetsplats: We Select STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 januari 2022
  • Ansök senast: 21 januari 2022

Besöksadress

Drottninggatan 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottninggatan 25
STOCKHOLM, 11151

Liknande jobb


Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

22 november 2024

12 november 2024

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

22 november 2024

Sektionschef/teamlead - Project Management infrastruktur

Sektionschef/teamlead - Project Management infrastruktur

19 november 2024