OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på vår resa och bidra till att utveckla Nordens No1 shopping-destination? Då vill vi att du fortsätter läsa!
Efter att CDON förvärvat Fyndiq behöver vi bli fler i vårt grymma Customer Service-team och söker dig som vill jobba extra!
Vi som jobbar på CDON är engagerade och nyfikna medarbetare som strävar efter att med hög kvalité tillsammans både utveckla oss själva och vår organisation. Vi söker efter medarbetare med samma driv och vision!
Tillsammans med dig vill vi fortsätta vara den som leder Nordens marknad och nå vårt mål att bli Nordens No1 shopping-destination.
OM TJÄNSTEN
Vi på CDON vill ge våra kunder den bästa möjliga köpupplevelsen när dem handlar hos oss. Vi har alltid kunden i fokus och drivs av nöjda, återkommande kunder.
Som kundtjänstmedarbetare på CDON kommer du arbeta självständigt samtidigt som du tillsammans med ditt team hjälps åt. Du behöver vara lösningsorienterad, ha ett starkt driv och viljan att tillgodose kundens behov. Du kommer arbeta med att kontakta och besvara kunder och handlare via mail och chatt.
Då du är vårt ansikte utåt gentemot våra handlare och kunder är det viktigt att du är noggrann, positiv, effektiv och serviceinriktad. Hög kvalitet är något som vi värderar högt och alltid eftersträvar att ge våra kunder och handlare.
Tjänsten är på timbasis vid behov och enligt överenskommelse.
VEM VI SÖKER
Vi söker dig som talar och skriver obehindrat i svenska och som brinner för service, kundkontakt och som vill vara med och utveckla CDON. En fullgjord gymnasieutbildning är ett krav och vi ser gärna att du har god datorvana.
Du är noggrann och serviceinriktad med en naturlig fallenhet för kvalitet. Du ska kunna uttrycka dig väl i skrift, ha ett gott ordningssinne och fungera i ett växlande arbetstempo med höga krav på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt.
Om du har erfarenhet av kundservice eller kundkontakt sedan tidigare är det ett stort plus.
Det är även meriterande om du behärskar några av de andra nordiska språken.
VI ERBJUDER
Vi erbjuder en kreativ miljö där dina insatser kommer att spela en viktig roll för utvecklingen av CDON. E-handeln växer snabbt och vi vill inte bara vara en del av framtiden, utan vara med och driva utvecklingen framåt.
Förmåner:
- Förmånsportal MyBenefit (rabatter, erbjudanden och personalförmåner)
- Pension och försäkringar via Max Matthiessen
- Frukt, kaffe, pingisbord och massagestol på kontoret
- Hälsoslussen: privat vård för våra anställda
Låter detta intressant? Ansök nu och bli en del av vårt fantastiska Customer Service-team! 💚
Vi läser löpande ansökningar och kallar till intervjuer.
För att säkerställa en professionell rekryteringsprocess kommer vi utföra tester och ta referenser.