OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cellbes startade redan 1954 som ett postorderföretag och har sedan dess utvecklats till att bli ett av de ledande E-handelsföretagen inom mode -och heminredning. Vår drivkraft är att erbjuda favoritplaggen i garderoben, oavsett tillfälle. Det breda storleksutbudet är en viktig del av det och storlekarna går från 34-64 för kvinnor och S-8XL för män.
Cellbes kläder är till för alla! Vår kunskap och vårt starka engagemang för vår kund har resulterat i kampanjen #viärcellbes där vi vill visa hur våra kläder ser ut på vanliga, fantastiska kvinnor i olika åldrar och storlekar. På vår turné genom landet besöker vi henne där hon bor, i hennes egen vardag runt om i svenska städer.
Cellbes har sitt huvudkontor i Borås och omsätter ca 600 MSEK. Vi är verksamma på 9 marknader i Europa, med kontor i tre av dessa samt ett sourcingkontor i Shanghai. Med en fantastisk personalstyrka på ca 200 medarbetare fortsätter vi vår resa för att nå vår vision: Att erbjuda E-handel i världsklass!
Ditt uppdrag
Som receptionist på Cellbes är du den första personen som möter besökare, tar telefonsamtal, hjälper kollegor och administrerar löpande uppgifter.
Ingen fråga är för liten eller för stor och service, lösningsorientering samt många bollar i luften är en självklarhet och naturligt inslag i arbetsdagen. Arbetet innebär olika hektiska perioder och under de lugnare stunderna hjälper du dina kollegor med vissa löpande arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifterna består bland annat av att:
- Hantera telefonsamtal, mail och post som går via receptionen
- Välkomna och registrera besökare
- Administrera växelsystem och besökssystem
- Vara en servicefunktion gentemot kollegor med öga för det lilla extra
- Ta emot och skicka paket
- Hantera vissa frågor som rör våra kunder
- Sköta kommunikation och driva frågor kring våra lokaler och underhållet av dem
- Övriga sysslor så som beställning och hantering av kontorsmaterial, arkivtjänster, hålla god ordning i lokalerna
Vem är du
Vi söker dig som tycker service är det roligaste som finns! Du ska vara opretentiös och samtidigt leverera det lilla extra. Snabbtänkthet och smarta lösningar hjälper till i ett dagligt arbete där många olika system hanteras samtidigt som växeln ringer, ett besök tas emot och en kollega väntar vid disken. Man ska kunna hantera arbetstoppar och dalar med tålighet och förmåga att kunna prioritera.
Vi använder oss av många system och några av dem är växelsystemet Tele2, besökssystemet Vistitlog, affärssystemet Harmoney och fakturahanteringssystemet Palette. Det är meriterande om du har erfarenhet av något av dessa. Det är bra om du har god förmåga att lära dig nya system och tycker om att arbeta i flera olika samtidigt.
Kvalifikationer
Som person är du serviceinriktad, driven och ordningsam. Du trivs med att ta eget ansvar och att ha många bollar i luften. Du har en lösningsorienterad inställning till utmaningar och det är naturligt för dig att ifrågasätta och utveckla processer till det bättre. Du trivs med att jobba självständigt men fungerar även bra i team. Färdigheter inom kommunikation är avgörande för att hålla en hög kvalitet i detta arbete. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. Engelska används dagligen i kontakt med våra utländska kollegor, kunder och leverantörer.
Ytterligare information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid 60%, motsvarande 24h/vecka med initial provanställning om 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Hogland, Chief Accountant via mail jessica.hogland@cellbes.se. Sista ansökningsdag är 28 Juni 2020.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Grahm, Marketing Manager
033- 17 31 18
Charlotta Tångstedt, Unionen
033- 17 33 28
Maria Gepertz, Inköpschef Cellbes
033-17 32 38
Elisabeth Olsson
Elisabeth.Olsson@consortiofashion.com
Henrik Aronsson, Team Leader Web Development
henrik.aronsson@cellbes.se
Kristina Hermansson
kristina.hermansson@cellbes.se