Center Manager till Midroc Property Development

Arbetsbeskrivning

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.


Midroc Property Development utvecklar och förvaltar fastigheter, både kommersiella lokaler och bostäder. Med strävan att skapa de bästa stadsmiljöerna, lokalerna och bostäderna tänker och gör Midroc annorlunda, och säger hellre "Varför inte!?" än "Låt oss vänta och se...". World Trade Center i Lund tar form strax intill Råby trafikplats vid E22. Här utvecklar Midroc Property Development ett nytt område med kontor och hotell, för företag som vill lägga fullt fokus på sin egen verksamhet och få hjälp med kringservice som reception, konferens, post, tele och data. Mer information om World Trade Centers tjänster finns på hemsidan www.wtcmalmo.se.


Arbetsbeskrivning
Vill du bli Center Manager i Lund? Tycker du om utveckling och förändring? Då kanske du är den vi söker!

I rollen som Center Manager ingår att ansvara för den dagliga verksamheten inom World Trade Centers (WTC) byggnader, inkluderande försäljning och leverans av tjänster som erbjuds från receptionen samt uthyrning av mindre kontors- och konferenslokaler. Du ansvarar också för att det finns tillräckliga resurser för att säkerställa en god leverans till alla gäster, att beslutade rutiner mm följs, och att samarbetet med hyresvärd och förvaltning fungerar. Det ingår även ett budget- och resultatansvar.

Tjänsten kommer att påbörjas på World Trade Center i Malmö fram tills lokalerna i Lund står färdiga hösten 2015.

Vem är du?
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning, gärna inom service management och/eller ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet, med mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Du behärskar Office-paketet till fullo.

Du har erfarenhet från försäljning och service, och vana vid att arbeta mot ekonomiska mål. Vi ser även gärna att du har viss vana av ledarskap. Du bör kunna skapa affärsmässiga relationer, och vara kommunikativ och pedagogisk.

Du är initiativrik och ser möjligheter där andra ser problem. Du tycker om att ta ansvar och är stresstålig.

Kontaktperson
Om du vill veta mer hör du av dig till Marita Jönsson, Chefrekryteringskonsult Experis Executive, tel. 0702 13 46 40.

Skicka gärna in din ansökan snarast eftersom vi arbetar med löpande urval.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Bernt Legersjö

Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Sverige Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 18 augusti 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


31 oktober 2024

Driftchef inom lokalvård

Driftchef inom lokalvård

30 oktober 2024

28 oktober 2024