Arbetsbeskrivning
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Nu söker vi en central uthyrare till vårt Servicecenter i Malmö, Västra hamnen. Du kommer arbeta heltid och arbetstiden kommer vara förlagddagtid och kvällar på vardagar samt helgarbete.Drivs du av att skapa resultat och motiveras av högt uppsatta mål? Då kan du vara den vi söker! Ansök redan idag, urval sker löpande.
Om tjänsten
I din roll som central uthyrare tar du kontakt med bostadssökande och intressenter till Victoriahems lediga lägenheter. Du arbetar både uppsökande och agerar även på de bostadssökande som aktivt visar ett intresse. I den här rollen arbetar du mot tydliga mål och försöker hela tiden hitta nya vägar och tillvägagångssätt för att lyckas. I denna roll förväntas du agera snabbt och målinriktat, både när det gäller inkommande intresseanmälningar och uppsökande försäljning.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Agera snabbt på intresseanmälningar för lediga lägenheter
Arbeta med uppsökande aktiviteter via telefon för att säkerställa en effektiv leverans i uthyrningen
Boka in visningar
Uppföljning efter visningar för att säkerställa att hela uthyrningsprocessen är smidig och effektiv
Stötta med administrativa uppgifter i uthyrningsprocessen
Din profil
Vi söker dig som har telefonvana och erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning. Du motiveras av att nå högt uppsatta mål och trivs med att prestera under högt tempo. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har erfarenhet av att arbeta i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Din förmåga att skapa förtroende och engagemang över telefon är avgörande för att lyckas i denna roll.
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, dagtid och kvällar på vardagar samt helgarbete
Placering: Malmö, Västra hamnen
Bakgrundskontroll och testerär en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsprocessen kommer att bestå av kompetensbaserade intervjuer, tester och referenstagning. Vid frågor om processen eller tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Elna Omanovic på elna.omanovic@victoriahem.se.
Välkommen med din ansökan!