Centre Coordinator till Citycon

Centre Coordinator till Citycon

Arbetsbeskrivning

Identifierar du dig som en riktig doer? Trivs du bra med många bollar i luften samtidigt? Trivs du i en varierad roll som innebär mycket social interaktion med kunder växlat med administrativa uppgifter? Läs vidare!

I den här rollen jobbar du som en stöttepelare för köpcentrumets team. Det innebär att du ena dagen bemöter kunder i butiker för att kolla att deras vardag rullar på fint, medan du andra dagen hjälper du till med att gå igenom besöksstatistik.

Om Citycon
Citycon har en stark position som ägare, förvaltare och utvecklare av blandade centrummiljöer för en urban livsstil med handel, kontor och bostäder. Som ägare till fastigheter i Norden värda totalt 4,4 miljarder Euro står vi för en hållbar fastighetsförvaltning. Våra köpcentrum är centralt placerade i knutpunkter för kollektivtrafik och möter kundernas dagliga behov av livsmedel, hälsovård och tjänster. Av våra 40 centrum finns nio i Sverige, inklusive Kista Galleria, 10 i Finland, 17 i Norge, två i Estland och två i Danmark. Därtill uthyr och förvaltar vi 7 köpcentrum i Norge på uppdrag av andra ägare. Besökarantalet uppgår till cirka 170 miljoner årligen. Du kan läsa mer om oss (https://www.citycon.com/)!





Ett urval av dina arbetsuppgifter

- Onboarda, välkomna och agera kontaktperson till hyresgäster i köpcentrumet
- Besvara mejl från besökare gällande frågor och synpunkter
- Uppdatera skyltar, se över inredning, funktion och allmäntillståndet i gallerian
- Analysera kunders behov och beteenden i förhållande till KPI:er, sammanställ rapporter
- Stötta Leasing-managers som arbetar med uthyrning av lokaler
- Stötta marknadskollegor vid kampanjer och event


Vi tror att du tidigare har…

- Jobbat i en serviceorienterad roll där du hanterat många bollar i luften, exempelvis receptionist, office manager, butiksanställd med utökat ansvar för ex. personal, hovmästare eller liknande
- Erfarenhet av att jobba administrativt
- Meriter som kan intyga att du är en lagspelare som ställer upp för dina kollegor
- God förmåga i svenska och engelska, i tal och skrift


Vi tror att du för att lyckas i rollen är en person som…

- Har ett servicesinne ända ut i fingerspetsarna och är van vid att bemöta kunder
- Kan hantera en mångsidig roll som ställer krav på flexibilitet, struktur och stundtals högt tempo
- Är prestigelös, du tacklar nya arbetsuppgifter och utmaningar med engagemang
- Har ett öga och kreativt sinne för vad som kan förbättra dina kollegors, besökares och hyresgästers dag, i både stort och litet
- Har förmågan att tänka och arbeta proaktivt
- Är bekväm att pendla till och vistas i köpcentrummiljö, givetvis med högsta försiktighetsåtgärder


Praktiskt
Start: Så snart som möjligt
Plats: Du kommer utgå från flera av Citycons gallerior, i huvudsak belägna i Liljeholmen, Åkersberga och Jakobsberg.
Omfattning och arbetstid: Heltid, 40 timmar/vecka. Kontorstider.

Denna rekrytering utförs av Ivy Talents. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på tom@ivytalents.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2021
  • Ansök senast: 5 september 2021

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Jobba Som Festsäljare

25 november 2024

Jobba Som Festsäljare

25 november 2024

Jobba Som Festsäljare

25 november 2024