OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Tjänsten
Har du erfarenhet av att göra affärer inom IT-sektorn? Motiveras du av att arbeta med människor och att skapa och utveckla relationer? Vi söker dig som vill jobba med helheten och inte bara en länk i en kedja. Som säljande konsultchef på Centric jobbar du nära dina kunder och kollegor med omväxlande uppgifter inom sälj och ledning av personal. Som ny i rollen ansvarar du för att bygga upp din egen kundstock varför rollen initialt handlar om försäljning där du har ansvar för försäljningsprocessen från ax till limpa.
Dina Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Skapa nya kundrelationer
• Ansvara för merförsäljning på befintliga kunder
• På sikt ansvara för en grupp konsulter med fullt personalansvar
• Driva bemannings- och rekryteringsprocesser
Din Profil
Vi söker dig som idag jobbar med försäljning inom IT eller inom bemanning/rekrytering och är redo att ta ett större ansvar. Du har flera års erfarenhet av försäljning med goda resultat. Det är meriterande om du har en examen från universitet eller högskola gärna med inriktning IT eller personal & HR. Vi förutsätter att du har generellt goda IT-kunskaper och är väl bekant med IT-infrastruktur området.
På Centric arbetar vi teambaserat och beslutsvägarna är korta så vi ser gärna att du är en ödmjuk och resultatinriktad lagspelare som gillar utmaningar och har mycket energi. Som person är du professionell men samtidigt personlig.
Erbjudande
Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler i expansiva Sundbyberg, med goda kommunikationsmöjligheter via tvärbana, tunnelbana och pendeltåg på gångavstånd.
Om Företaget
Centric Professionals är ett IT-bemanningsföretag med över 240 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Om Oss
Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se
SÖKORD: IT, IT-sälj, innesäljare, utesäljare, fältsäljare, Account Manager, Key Account Manager, AM, KAM, Konsultchef, säljande konsultchef, bemanning
Kontaktpersoner på detta företaget
Louise Gardell
070-838 31 36
Adelie Örnhall
0735-105611
Louise Gardell
Louise Gardell
070-838 31 36
Anders Blichfeld
Li Westman
Viktor Hernborg
Louise Gardell
070-838 31 36
Anna Ceder
073-3167296
Jessica Wängelin