CEO assistent till Changdobels!

Arbetsbeskrivning

Changdobels erbjuder flera av Sveriges finaste hunddagis och hundpensionat. Deras ambition är att ha allt för din hund på ett och samma ställe. Med deras olika anläggningar följer ett brett utbud av tjänster och de skräddarsyr ett upplägg som passar hunden allra bäst. Förutom hunddagis och hundpensionat erbjuder Changdobels även lyxiga hundbehandlingar, veterinärtjänster, rehab och hundkurser och ska bredda utbudet med egna hundprodukter, foder och godis inom kort.

Är du en självständig person som är på jakt efter ett omväxlande och proaktivt arbete där du ständigt får möjlighet att skapa förutsättningarna för en effektiv vardag? Är du en fena på att koordinera kalendrar, administrera diverse röriga kvitto-högar eller att formulera proffsiga mail? Har du dessutom en förkärlek för djur? Då kan rollen som CEO assistent till Changdobels vara rätt för dig!
 
 
Om rollen
 
Novare Interim & Recruitment söker nu en CEO assistent till Changdobels! Tjänsten är en koordinerande, assisterande och supportande roll med allt ifrån traditionella assistentuppgifter till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. Det är en omväxlande roll i en dynamisk miljö där varje dag innebär nya möjligheter och en hel del kontaktytor internt och externt. Med ditt lösningsorienterade förhållningssätt, can-do-mentalitet och prioriteringsförmåga är du en nyckelperson i att säkerställa att logistik och vardag flyter på. Vidare kommer du att ansvara för arbetsuppgifter såsom:
 

• Hantera och samordna kalendrar, resor och möten. 
• Arrangera middagar, event samt logistik kring konferenser med mera. 
• Fakturering och kvittohantering. 
• Hjälpa till att se över lagersaldo alltifrån löpande beställningar av kaffe, och kontorsmaterial till diverse material som behövs till verksamheten.
• Bedriva interna effektiverings- och utvecklings projekt. 
• Marknadsundersökningar samt förbereda presentationer.
 
 
Vem söker vi?
 
Vi sätter stort värde på personliga egenskaper och söker dig som är nyfiken, självgående och har ett starkt engagemang och driv att få saker gjorda. Du är prestigelös och har en vana att arbeta på ett mindre bolag där ansvaret är brett och arbetsuppgifterna varierande. Du är trygg i din kompetens och vill växa tillsammans med Changdobels Hundcenter. Du drar dig inte för att ta egna initiativ och tar ditt fulla ansvar för alla dina uppgifter. Vidare ser vi att du har ett genuint intresse för hundar och villig att göra det lilla extra för att utveckla Changdobels.
 
Vi ser det som krav att du har:
 

• Relevant utbildning med inriktning mot ekonomi och/eller administration, alternativt arbetslivserfarenhet inom området som bedöms som likvärdig.
• Erfarenhet av att assistera på C-level
• B-körkort.
• Erfarenhet utav Microsoft Office
• Erfarenhet av ekonomiadministration.
• Har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt i ditt arbete.
• Samarbetar konstruktivt och stöttar andra.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
 
Vi ser det som meriterande om du har
 

• Goda kunskaper i IT-stöd för administration och ekonomi
• Erfarenhet av Fortnox
 
 
Övrig information
 
Start: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Heltid, 100%
Placering: Stockholm
 
Känns det här som en roll som skulle kunna passa dig? Då rekommenderar vi att skicka in ditt CV så snart som möjligt då urval sker löpande. Har du frågor runt rekryteringsprocessen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Louise Eriksson Hellstrand via mail till louise.eriksson-hellstrand@novare.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Interim & Recruitment
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2020
  • Ansök senast: 30 augusti 2020

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024