OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår passion är mat och dryck i goda vänners lag. Kvällar som aldrig tycks ta slut, satsiga femrättersmiddagar och pizzakvällar med bubbel. Överkokta potatisar och perfekt pocherade ägg. Hos oss handlar passionerade hemmakockar och dukningsentusiaster som vill testa det där lilla extra. Delar du vår passion? Då hoppas vi att du vill arbeta hos oss!
Du vet säkert redan att Cervera är en ledande butikskedja inom matlagning, servering och dekoration för hemmet med 75 butiker i Sverige.
Vi söker dig som vill bli vår butikschef och driva och utveckla butiken mot fortsatt framgång när vår nuvarande butikschef går i pension.
Som butikschef har du personalansvar för dina medarbetare och ansvaret för försäljning och butikens resultat. Det är viktigt att du trivs med ledarskapet; att du är bra på att skapa laganda, tydliggöra mål och coacha dina medarbetare. Hos oss på Cervera anser vi det viktigt att du som ledare delar med dig av din kunskap, är inbjudande och inspirerande. Tillsammans ska vi på Cervera kunna erbjuda en köpupplevelse som utgår från våra kunders behov och önskemål.
Nu söker vi efter en butikschef till Tornby som kan ta ansvar för att dina medarbetare är engagerade och framgångsrika i vår vision att bli Världens mest kundorienterade företag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månader provanställning och startar omgående eller enligt överenskommelse.
Övergripande ansvar:
- Arbeta med att butiken möter dess mål när det gäller service och kundbemötande
- Skapa försäljning genom att coacha och leda dina säljare
- Budget- och resultatansvar för butiken
- Övergripande personalansvar för säljare
- Arbeta och säkerhetsställa att Cervera AB:s koncept, företagets olika policys, personal-, arbetsmiljö-, säkerhet- och driftshandbok följs i verksamheten
- Driva butikens utveckling och uppbyggnad av kampanjer och andra säljaktiviteter
- Ge input till och implementera Cervera AB:s kommersiella plan i samråd med regionchef
Vi söker dig som har:
- Minst 2 -3 års vana av att leda butikspersonal i en större enhet
- 3-5 års dokumenterad retail-erfarenhet eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Minst 2 årig gymnasial utbildning inom företagsekonomi, marknad, inköp eller motsvarande kunskap via erfarenhet
- Tydlig i sitt ledarskap och en god kommunikatör.
- Affärsmässig, analytisk och resultatorienterad.
- Flytande i Svenska och Engelska eftersom vi tar emot och samtalar med kunder dagligen.
Intresserad? Registrera din ansökan senast 15 maj. Tjänsten är en fast anställning på heltid med en inledande provanställning på sex månader. Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske före sista ansökningsdag. Frågor besvaras av Adam Andersson, Retail Manager, via epost: adam.andersson@cervera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Linnéa Karlsson
Fredrik Pors
Tommy Kjellén
Pelle Pettersson
José Valiente