Check-in Medarbetare

Check-in Medarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som brinner för att ge ”det där lilla extra”? Som medarbetare i Check-in i Halmstad kommer du i första hand arbeta med våra travelgäster. Du är en viktig del av våra kunders första intryck inför deras resa med oss då du är ansiktet utåt för Stena Line. Här får du arbeta med gästservice på flera olika sätt med fokus på våra avgångar. Rollen innebär att få varje gäst att känna sig välkommen och säkra att de får en fantastisk start på sin resa.

Vi söker nu förstärkning till vårt team i Halmstad i form av en tillsvidareanställning på 50%! Låter detta som något för dig, välkommen med din ansökan!

Några av dina ansvarsområden:
- Incheckning av våra travelgäster som reser med fordon
- Försäljning av resor
- Administrativa arbetsuppgifter emellan avgångarna såsom att besvara mail från kunder

-Övrigt förekommande uppgifter

Vad kan vi erbjuda dig?
På Stena Line har vi en vision om att allt hänger ihop. Genom att sammanföra människor och varor möjliggör vi tillväxt för både företag och samhället. Vi befinner oss just på nu en spännande resa som drivs av teknik och nya digitala vanor, vilket utvecklar vår verksamhet och skapar värde för våra kunder.

Vem är du?
Hos oss på Stena Line är din personlighet lika viktig som din kompetens. Du brinner för kundservice och att få varje gäst att känna sig välkommen. Du är vänlig, tillgänglig och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Att ta ansvar för dina arbetsuppgifter är självklart för dig och du har lätt för att lära dig nya saker. Ditt arbetssätt är noggrant och du bidrar till ett gott teamsamarbete, samtidigt som du har ett eget driv och för verksamheten framåt. Som person är du mogen och trygg, lockas av utmaningar och vill alltid leverera fantastisk service till våra gäster.

Dina måsten:
- Gymnasiekompetens, meriterande om du har en högskoleutbildning som är relevant för Stena Lines verksamhet
- Minst 20 år gammal
- Minst ett års sammanlagd arbetslivserfarenhet från resebranschen, logistik, transport eller liknande serviceyrken
- Goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och engelska. Ytterligare språk, särskilt tyska och danska, är meriterande

Intresserad?
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% med 6 månaders provanställning. Arbetet innebär skiftgång på plats i Halmstad och som fördelas på veckans alla dagar. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2022-09-25. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi har kollektivavtal med bland annat Unionen, som du kan kontakta för mer information.

Om du har några frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Duty Manager, Elisabeth Asplund, elisabeth.asplund@stenaline.com eller Iréne Sahlin, Customer Service Manager, på 031-85 82 81, irene.sahlin@stenaline.com.

Om Stena Line
Som ledaren inom hållbar sjöfart har Stena Line Europas största linjenätverk och fokuserar på transport av både passagerare och frakt. Vi är redan över 4300 medarbetare över hela Skandinavien, runt om i Storbritannien och Baltikum och det är tillsammans vi skapar vår framgång. Resan börjar med oss.

Att arbeta på Stena Line är synonymt med en säker arbetsplats och en bra balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att vi arbetar för att upprätthålla och utveckla en arbetsmiljö som är hållbar, fri från trakasserier och som ger lika möjligheter till alla. Vi tror på jämlikhet, mångfald och inkludering – och välkomnar alla sökande.

Kontaktpersoner på detta företaget

UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stena Line
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Galoppgatan 4, Malmö
None

Postadress

None
Göteborg, 40519

Liknande jobb


10 april 2024

15 januari 2024

Check in Agent

Check in Agent

11 januari 2024