OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som brinner för att ge det där ’’lilla extra’’ och lämna gästen med ett leende på läpparna? Nu söker vi en kollega till vår fraktavdelning! Som medarbetare i vår Check-in verksamhet är du ansiktet utåt för Stena Line och en viktig del av gästens första intryck inför deras resa med oss. Här får du arbeta med gästservice på flera olika sätt, där du har som mål att få varje gäst att känna sig välkommen och säkra att de får en fantastisk start på sin resa!
Några ansvarsområden:
- Incheckning av gäster
- In- och utcheckning av lastbilar och last i egenskap av gods, pallar och lösa trailers
- Administrativa uppgifter såsom besvara kundtjänstmail, hantera väntelistor och post
- Kontrollering och administrering av avgångar
Vad vi kan erbjuda dig
Vi söker nu en ny medarbetare på heltid till vårt team i Halmstad. Även om din huvudsakliga inriktning kommer vara inom vår fraktverksamhet kommer du vara en del av ett litet team som arbetar tätt tillsammans och hjälper till på våra båda avdelningar.
Du kan förvänta dig att få ett fartfyllt och roligt arbete där den ena dagen inte är den andre lik.
Vem är du?
Hos oss på Stena Line är din personlighet lika viktig som din kompetens. Oavsett vilken roll du har hos oss är välkomnande, omtänksam och pålitlig, beteenden som guidar dig i ditt dagliga arbete och utmaningar som du kan möta.
Vi tror att du är välkomnande; Du ser till att välkomna alla du möter med ett stort, varmt leende. Du arbetar alltid lösningsfokuserat för att våra gäster ska få den allra bästa upplevelsen med oss. Du är också omtänksam; som hjälper och stöttar dina kollegor, du är prestigelös i allt du gör och är beredd att hugga i där det behövs. Vi tror också att du är pålitlig; Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och håller vad du lovar.
Dina måsten:
- Arbetslivserfarenhet från serviceyrke, resebranschen eller logistik
- Gymnasieutbildning
- Minst 18 år
- B-körkort
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift då vi har många internationella gäster
Meriterande:
- Ytterligare språkkunskaper
Intresserad?
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, med 6 månader provanställning, placering i Halmstad och med start omgående eller per överenskommelse. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, men dock senast 1 november, 2023. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi har kollektivavtal med bland annat Unionen som du kan kontakta för mer information.
Om du har några frågor angående tjänsten får du gärna kontakta Elisabeth Asplund, Customer Service and Check-in Duty Manager, elisabeth.asplund@stenaline.com eller har du frågor angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Hanna Gustavsson, Talent Acquisition Partner, hanna.gustavsson@stenaline.com
Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Om Stena Line
Som ledaren inom hållbar sjöfart har Stena Line Europas största linjenätverk och fokuserar på transport av både passagerare och frakt. Vi är redan över 5900 medarbetare över hela Skandinavien, runt om i Storbritannien och Baltikum och det är tillsammans vi skapar vår framgång. Resan börjar med oss!
Att arbeta på Stena Line är synonymt med en säker arbetsplats och en bra balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att vi arbetar för att upprätthålla och utveckla en arbetsmiljö som är hållbar, fri från trakasserier och som ger lika möjligheter till alla. Vi tror på jämlikhet, mångfald och inkludering – och välkomnar alla sökande.
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40