Check-in medarbetare

Check-in medarbetare

Arbetsbeskrivning

Söker du ett fartfyllt och spännande extraarbete? Vi söker nu förstärkning till vår Check-in verksamhet i Trelleborg och erbjuder dig som studerande extraarbete vid behov! Under sommaren, juni till augusti, finns det även chans att bli erbjuden sommarjobb, perfekt för dig som vill arbeta mer när studierna ta paus. 

I rollen som Check-in medarbetare är du ansiktet utåt för Stena Line och en viktig del av våra gästers första intryck inför deras resa med oss. Här får du arbeta med gästservice på flera olika sätt, där din huvudsakliga uppgift är att säkerställa en smidig, säker och effektiv incheckning. Du kommer att vara den vänliga rösten över check-in disken, telefonen eller mail som alltid redo att hjälpa till, lösa problem och vägleda!

Några ansvarsområden:
- Kundservice via mail, telefon och över disk
- Administration och incheckning för våra gäster
- Administration av insläpp för lämning/hämtning av lösa trailers samt omlastningar
- Bokningshantering
- Kommunikation med fartyg, stuveri och kunder
- Agentstöd till fartyg

Vad vi kan erbjuda dig
Hos oss får du möjligheten att utvecklas, alltid med våra gäster i fokus. Vår verksamhet pågår dygnet runt, under årets alla dagar och ditt främsta fokus kommer vara service till våra gäster. Din arbetstid är förlagd på dagtid, kvällstid och/ eller helger.

Vem är du?
Hos oss på Stena Line är din personlighet lika viktig som din kompetens. Oavsett vilken roll du har hos oss är välkomnande, omtänksamma och pålitliga beteenden som guidar dig i ditt dagliga arbete och utmaningar som du kan möta.

Vi tror att du är en stjärna på kundservice! Du är vänlig, tillgänglig och har lätt för att skapa kontakt med andra människor och får varje gäst att känna sig välkommen. Att ta ansvar för dina arbetsuppgifter är självklart för dig och du har lätt för att lära dig nya saker. Du bidrar till ett bra samarbete i teamet, samtidigt som du har ett eget driv och för verksamheten framåt. Som person är du mogen och trygg, lockas av utmaningar och vill alltid leverera fantastisk service till våra gäster.

Dina måsten:
- Tidigare arbetslivserfarenhet från serviceyrke, logistik och/ eller transport
- God datorvana, såsom Excel
- Gymnasieexamen
- Pågående studier 
- Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande:
- Ytterligare språkkunskaper

Intresserad?
Vi erbjuder ett flexibelt extraarbete vid behov för studenter, det finns även möjlighet till schemalagt arbete på 25%, med placering i Trelleborgs hamn. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, men dock senast 10:e December 2023. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi har kollektivavtal Unionen som du kan kontakta för mer information.

Om du har några frågor angående tjänsten får du gärna kontakta vår Customer Service and Check-In Duty Manager Jenny Anderberg via mail, jenny.anderberg@stenaline.com. Har du frågor angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Hanna Gustavsson, Talent Acquisition Partner, hanna.gustavsson@stenaline.com

Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Om Stena Line
Som ledaren inom hållbar sjöfart har Stena Line Europas största linjenätverk och fokuserar på transport av både passagerare och frakt. Vi är redan över 5,900 medarbetare över hela Skandinavien, runt om i Storbritannien och Baltikum och det är tillsammans vi skapar vår framgång. Resan börjar med oss!

På Stena Line har vi en vision om att allt hänger ihop. Genom att sammanföra människor och varor möjliggör vi tillväxt för både företag och samhället. Vi befinner oss just nu på en spännande resa som drivs av teknik och nya digitala vanor, vilket utvecklar vår verksamhet och skapar värde för våra kunder. 

Att arbeta på Stena Line är synonymt med en säker arbetsplats och en bra balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att vi arbetar för att upprätthålla och utveckla en arbetsmiljö som är hållbar, fri från trakasserier och som ger lika möjligheter till alla. Vi tror på jämlikhet, mångfald och inkludering – och välkomnar alla sökande.

Kontaktpersoner på detta företaget

UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stena Line
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2023
  • Ansök senast: 10 december 2023

Besöksadress

Galoppgatan 4, Malmö
None

Postadress

None
Göteborg, 40519

Liknande jobb


Check in agent

Check in agent

18 december 2024

Stationsassistent

Stationsassistent

28 november 2024