Chef Driftcenter / Kundtjänst

Chef Driftcenter / Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Om Customer Support Center

ISS Customer Support Center avdelningen består av 25 personer fördelade över Driftcenter Direkt, Kundtjänst och Växel.

Customer Support Center ligger organisatoriskt i affärsstödsfunktionen Operations Performance som också innefattar funktionerna Cleaning, Food, Technical products, Procurement, HSEQ, Business Transformation samt Workplace Management.

Om rollen

I rollen som Chef Driftcenter inom Customer Support Center kommer du ha ett operativt ansvar för leveransen till våra interna ISS användare och externa kunder.

Utöver operationellt arbete är du ansvarig för planering, schemaläggning, ärendeeskalering, SLA-uppföljning och utveckling av tjänster och processer. Customer Support Center är ett växande team och består idag av 25 medarbetare där merparten har Malmökontoret som bas.

Under arbetstid axlar du rollen som chef och är operationellt ansvarig för driftcenter. Du säkerhetsställer vidare en effektiv lösning ärendehanteringen vilket inkluderar kommunikation till verksamheten och övriga intressenter samt resursallokering.

Du håller dig ständigt uppdaterad kring de inkomna ärenden för att snabbt hjälpa teamet att prioritera om vid behov. Du har ett gott öga till processer och rutiner och tycker det är helt underbart att hitta möjligheter att automatisera och förenkla den operationella vardagen. Du kommer även att etablera ett tätt samarbete med viktiga intressenter runt om i verksamheten.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare. Vi tror även att du minst 3 års erfarenhet av att arbeta som ledare inom ett Kundtjänst/Support center och det är meriterande om du kommer från Facility Management-branschen. Som person är du noggrann och strukturerad. För dig är det viktigt att ge bra service och du tycker om att prata med människor.

Vad erbjuder vi dig?

Hos oss kommer du att få många härliga och professionella kollegor att samarbeta med. ISS som är ett världens största tjänsteföretag inom Facility Management befinner sig i en spännande fas med stark tillväxt och implementering av en global strategi kallad One ISS.

Vi är ett globalt företag med en stark lokal närvaro som har en stabil grund i kombination med en entreprenörsanda. Vi nämns ofta som ett företag där kollegorna jobbar tillsammans för att utveckla varandra, affären och bolaget som helhet.

ISS är ett av världens största tjänsteföretag inom Facility Management, vilket ger dig många olika karriärmöjligheter framåt. Vi erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Trots ISS storlek så har vi bibehållit en entreprenörsanda och vi nämns ofta som ett företag där kollegorna jobbar tillsammans för att utveckla varandra, affären och bolaget som helhet.

Du får ett brett nätverk och samarbetar kontinuerligt med säljteam och olika tjänstexperter. Vår kultur och vårt sätt att arbeta präglas av våra värderingar - kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap.

Din ansökan

Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast den 6 Aug 2023. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV och personligt brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Placeringsort är Malmö.

Vid eventuella frågor kontakta rekryterande chef Marcus Salem, e-post: marcus.salem@se.issworld.com.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ISS Facility Services AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2023
  • Ansök senast: 6 augusti 2023

Postadress

Norra Järnvägsgatan 52
SKELLEFTEÅ, 93137

Liknande jobb


Customer Care Manager To Samsung!

Customer Care Manager To Samsung!

22 november 2024

20 november 2024

20 november 2024