OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CHEF FÖR KUNDSERVICE Du får en nyckelroll för att bygga och säkra våra kundrelationer Umeå Energi-koncernen har ca 57 000 kunder, och de blir allt fler.Som chef för Kundservice ska du se till att de snabbt får svar på sina frågor, vänligt och korrekt, när de ringer, mejlar eller besöker oss. Kundservice är en sektion inom Marknadsenheten, du rapporterar direkt till marknadschefen.Du blir chef för en prioriterad verksamhet i stark utveckling som idag har ca 15 medarbetare.I ditt ansvarsområde ingår även vår reception/växel. Du är arbetsledaren som planerar, samordnar och backar upp sina medarbetare.Som följer teknik- och metodutvecklingen på området, håller i kontakter med andra avdelningar, externa leverantörer, samarbetspartners m fl.Du kommer även att medverka i olika koncernövergripande projekt.Du har en relevant högskoleutbildning, gärna med kurser i ledarskap, och minst några års erfarenhet av chefsarbete.Du ska även ha arbetat direkt mot slutkund.Erfarenhet av kundhanteringssystem är meriterande.Du är en tydlig ledare med gott omdöme och initiativkraft.Du ska ha lätt för att kommunicera och samarbeta.Vi vill ha mångfald och välkomnar alla att söka tjänsten oavsett kön, ålder och etnisk bakgrund.Alla mår bra av mångfald och jämn könsfördelning.Senast 11 augusti vill vi ha din ansökan som skickas till: Umeå Energi, Personal dnr UE-2006-0444-321, Box 224, 901 05 Umeå.Välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Olof Sturesson
090-16 02 16
Eric Edebro
090-16 00 73