OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av ledarskap inom kundcenter? Har du också kunskap i effektivisering genom digitalisering? Vi söker dig som vill leda och utveckla team, sammansvetsat med en större organisation i ryggen. Var med och bidra till en förändringsresa och utveckla erbjudanden inom fastighetsutveckling!
Ansvarsområden:
• Personalansvar och -ledning för medarbetare inom Medlem & Kundservice, som idag består av 13 personer.
• Arbetsledning & organisera funktionen för att effektivt hantera våra kunder & medlemmars ärenden
• Driva digitaliseringen på kundcenter, utveckla interna processer för att skapa ett effektivt team & ge kunder bästa möjliga service
• Samverka med våra övriga affärsområden för att kunna leverera enhetligt från alla instanser mot kunder och medlemmar
• Definiera kort- och långsiktiga mål för enheten & se till att lagar och riktlinjer följs för de tjänster vi levererar till kunder & medlemmar
Vem är du?
• Du är strukturerad och har god kommunikativ förmåga. Kommer snabbt in i teamets arbetsuppgifter och har en hög förståelse för det dagliga arbetet enheten genomför.
• Arbetar digitalt och drivs av att kontinuerligt utveckla processer och rutiner mot det digitala, som leder till funktionell förbättring och effektivisering i arbetet med att hjälpa såväl kunder som medarbetare.
• En trygg ledare som drivs av att hjälpa människor att utvecklas. Du har även hög förståelse för kundtjänstarbete och förstår typen av ärenden organisationen behandlar.
• Du genomför alltid arbete med hög kvalitet och drivs av att proaktivt definiera och uppnå utmanande må Du är prestigelös och kan arbeta både strategiskt och operativt.
Utbildning och erfarenhet
• Personalledning eller chefsroller
• Tidigare arbetat i tjänsteproducerande organisationer
• Utveckla digitala arbetssätt, processer och rutiner
• God förståelse för ekonomi
Tjänsten är på heltid med tillträde snarast möjligt. Vi gör urval löpande och du är välkommen med din ansökan snarast.