Chef för kundservice till ledande bolag inom fastighet- & bostadsbranschen

Chef för kundservice till ledande bolag inom fastighet- & bostadsbranschen

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av ledarskap inom kundcenter? Har du också kunskap i effektivisering genom digitalisering? Vi söker dig som vill leda och utveckla team, sammansvetsat med en större organisation i ryggen. Var med och bidra till en förändringsresa och utveckla erbjudanden inom fastighetsutveckling! 

Ansvarsområden:


• Personalansvar och -ledning för medarbetare inom Medlem & Kundservice, som idag består av 13 personer.
• Arbetsledning & organisera funktionen för att effektivt hantera våra kunder & medlemmars ärenden
• Driva digitaliseringen på kundcenter, utveckla interna processer för att skapa ett effektivt team & ge kunder bästa möjliga service
• Samverka med våra övriga affärsområden för att kunna leverera enhetligt från alla instanser mot kunder och medlemmar
• Definiera kort- och långsiktiga mål för enheten & se till att lagar och riktlinjer följs för de tjänster vi levererar till kunder & medlemmar

Vem är du?


• Du är strukturerad och har god kommunikativ förmåga. Kommer snabbt in i teamets arbetsuppgifter och har en hög förståelse för det dagliga arbetet enheten genomför.
• Arbetar digitalt och drivs av att kontinuerligt utveckla processer och rutiner mot det digitala, som leder till funktionell förbättring och effektivisering i arbetet med att hjälpa såväl kunder som medarbetare.
• En trygg ledare som drivs av att hjälpa människor att utvecklas. Du har även hög förståelse för kundtjänstarbete och förstår typen av ärenden organisationen behandlar.
• Du genomför alltid arbete med hög kvalitet och drivs av att proaktivt definiera och uppnå utmanande må Du är prestigelös och kan arbeta både strategiskt och operativt. 

Utbildning och erfarenhet


• Personalledning eller chefsroller
• Tidigare arbetat i tjänsteproducerande organisationer
• Utveckla digitala arbetssätt, processer och rutiner
• God förståelse för ekonomi

Tjänsten är på heltid med tillträde snarast möjligt. Vi gör urval löpande och du är välkommen med din ansökan snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2020
  • Ansök senast: 6 augusti 2020

Besöksadress

St Eriksgatan 117
None

Postadress

St Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024