Chef för kundtjänst

Chef för kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Motala Energi är den lilla aktören på nationella marknaden. Vi är ett företag tom har fokusen på energi. Vi fokuserar på att det skall vara enkelt- tryggt och tillsammans kan vi skapa en vinstmaximering. Vårt mål Motala Energi är att vi skall kunna värna om våra kunder och alltid sträva efter att erbjuda marknadens mest effektiva lösningar inom energi. Detta kan vi erbjuda privatpersoner, företag, samt organisationer.


Om rollen
Så har du övergripande ansvar för avdelningen. Dessa medarbetarna rapporterar direkt till dig. Du som ansvarar kommer vara den som håller ihop nätet, och kommer ha mycket kontakt både internt och externt runt generella arbetsuppgifter så avdelningen skall fungera optimalt. Du skall som ledare fungera operativt för att avdelningen skall fungera. Du skall ha översikt och kontorsansvar, samt personalansvar över din avdelning. Arbetsuppgifter som även faller under denna tjänsten är: Posthantering, fakturering, kundkontakt, uppföljning av ansatta och planlägga sin avdelning.


Du kommer vara placerad i Motala.


Vår kandidat
Vara självständig och kunna lösa problemställningar.
En god ledare som lyssnar på sina ansatta och skapar en god miljö runt sig.
Lösningsorienterat och strukturerad
Du ser de lilla extra, är drivande och resultatorienterad.
Ödmjuk och enkel att arbeta med.



Meriter
Du har några års erfarenhet inom kundtjänst
Du har en bakgrund som chef/ ledare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Motala Energi AB MOTALA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2020
  • Ansök senast: 26 november 2020

Postadress

Luxorgatan 1
MOTALA, 59139

Liknande jobb


19 november 2024

18 november 2024

Team Manager - Linköping

Team Manager - Linköping

14 november 2024