Chef Innesälj

Chef Innesälj

Arbetsbeskrivning

Vegas är en del av Svenska Spel, svenska folkets spelbolag. Vi skapar mervärde för våra Vegaspartners restauranger och bingohallar med våra spelautomater i världsklass och erbjuder underhållning i en trygg miljö. Vill du vara med och leverera spel som är till glädje för alla? Härligt, spana in den här tjänsten!

Vi letar efter en passionerad och resultatinriktad ledare till en ny tjänst som Chef Innesälj, som ska leda vårt nya team av innesäljare med fokus på att optimera vår affär för Vegas Spelautomater.

Vad kommer du att göra?
Din huvudsakliga uppgift är att leda det operativa arbetet för ditt team av innesäljare i linje med Vegas försäljningsbearbetning. Fokus ligger på att utveckla och bibehålla befintliga och etablera nya Vegaspartner, och möta framtidens behov för att uppnå gemensamma och individuella mål. Ditt sikte är inställt på att öka partnerskap och hitta nya samarbetsmöjligheter genom telefonsamtal och bearbetning av potentiella Vegaspartners inom restaurangbranschen.

Du ingår i ledningsgruppen för avdelningen Vegas och är en viktig stödfunktion till våra KAM, fältsäljare och innesäljare. Du har budget- och försäljningsansvar, och tar fram strategier för teamets säljcykelplanering utifrån insikter om våra spelande gäster, Vegaspartners och våra produkter.

I dina arbetsuppgifter ingår också att:

- Säkerställa att Svenska Spel Vegas spelansvar efterlevs
- Tillsammans med Operativ Säljchef Vegas följa och utveckla bearbetningsstrategin
- Coacha ditt team för framgångsrik måluppfyllelse och resultat på utsatt tid
- Säkerställa kvalitativt systemstöd i samråd med bland annat verksamhetsstöd och utveckling
- Identifiera och driva processförbättringar
- Vara delaktig i projekt och ta fram krav för verksamheten


Är du den som kommer att göra det?
Vi söker dig som är en engagerande och inspirerande ledare och som vill arbeta aktivt med ditt team, kollegor och Vegaspartners för att tillsammans nå resultat. Du är en förebild genom att du visar stolthet för hela vår affär genom ord och handling och du tvekar inte att ta tag i utmaningar av olika slag, där du lyssnar på dina medarbetare för att förstå och vilja samarbeta.

För att nå resultat är du tydlig med mål och förväntningar där fokus ligger på prestation och utveckling i ett nära samarbete mot gemensamma mål. Du ger dina medarbetare användbar feedback och använder själv feedback för att utvecklas.

Du har ett stort engagemang och driv för försäljningsprocessen och skapar dig lätt en helhetsblick över situationer, där du med lätthet kan arbeta i en snabbt föränderlig miljö och hantera flera uppgifter samtidigt. Relationsbyggande arbete är något du trivs med och du har en stark genomförandekraft och förmåga att leda ditt team till utveckling.

Vi ser gärna att du har följande:







- Erfarenhet av att leda en säljorganisation med resultat- och budgetansvar
- Gedigen erfarenhet av säljbearbetning via telefon
- Flytande engelska & svenska i tal och skrift. Meriterande om du dessutom har kunskaper i fler språk
- Systemkunskaper som CRM, ärende- och digitalt signeringssystem
- Meriterande om du har arbetat inom och/eller mot restaurangbranschen samt Horeca




Vi är Vegas, en del av Svenska Spel och Casino Cosmopol
Vegas spelautomater är de enda tillåtna på svenska marknaden, och vårt uppdrag är att erbjuda, marknadsföra och utveckla positiva spelupplevelser. Det gör vi på ett ansvarsfullt och hållbart sätt så våra kunder trivs, har roligt, kommer tillbaka och rekommenderar oss till andra.

Vegas spelautomater har funnits runt om i Sverige sedan 1996. Idag finns det drygt 1400 restauranger som har Vegas automater. 2019 lanserade vi dessutom våra nya spelautomater med en ännu bättre spelupplevelse och tryggare spelansvar med gästen i fokus. Här (https://vegas.se/) kan du läsa ännu mer om Vegas.

Hos oss väntar ett spännande arbete hos en trygg arbetsgivare som värnar om dig, och ger bra anställningsvillkor och förmåner. Läs mer om vårt erbjudande till dig som anställd här. (https://career.casinocosmopol.se/pages/benefits)

Ansökan och information
Tjänsten innebär en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Placeringsort Stockholm, då vårt huvudkontor finns i Solna.

Om du har frågor om tjänsten kan du ta kontakt med Thomas Engström, Operativ försäljningschef Vegas, på thomas.engstrom@svenskaspel.se

Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Frida Linngård, Talent Acquisition Partner, på frida.linngard@svenskaspel.se

Vi utför urval och intervjuer löpande så tveka inte att ansöka så snart som möjligt

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann-Catrine Snis
08-50895453

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svenska Spel
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2023
  • Ansök senast: 14 mars 2024

Besöksadress

Norra Hansegatan 17
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024