Chef Kundcenter - välkänt företag

Arbetsbeskrivning

Beskrivning Är du en kommunikativ och positiv person som vill jobba i en ledarroll på ett stort välkänt företag? Perido söker en Chef till ett kundcenter på ett stort välkänt i Stockholm. Företagets visionära ledarskap präglas av öppenhet och medarbetarinflytande, och manar till att motivera och uppmuntra medarbetare. Därför är du och dina egenskaper som chef betydande. I arbetet som chef för blir du ansvarig för uppföljning och utveckling av kundcenter, sälj och support . Förutom personalansvar kommer du även att ha resultatansvar för verksamhetsmål och budget. Kravprofil - Högskoleutbildning inom ekonomi eller försäljning - Minst 2-3 års erfarenhet i ledande position med personalansvar i stort/medelstort företag - Erfarenhet av ledning och deltagande i utvecklingsprojekt - Erfarenhet av modern kundcenterfunktionalitet (CTI och CRM) - Erfarenhet av affärssystemet Movex eller SAP - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en kommunikativ och positiv ledare med stort ansvarskännande. Du har förmågan att vara kreativ och behålla lugnet i situationer där du har många parallella arbetsuppgifter. Samtidigt kan du balansera detta med ett serviceinriktat förhållningssätt och ett glatt och stödjande bemötande till dina medarbetare. Självklart är du även duktig på att planera och strukturerad i ditt sätt att vara.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 mars 2010
  • Ansök senast: 2 april 2010

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Market Director Arkitema

Market Director Arkitema

14 november 2024

Business Area Manager Automotive

13 november 2024