Chef Kundkommunikation till Marginalen Bank i Skellefteå!

Chef Kundkommunikation till Marginalen Bank i Skellefteå!

Arbetsbeskrivning

Arbetar du som chef idag och är redo för en ny utmaning i en organisation som värdesätter ditt driv och din kunskap? Då ser vi gärna att du läser vidare…

Som Chef Kundkommunikation ansvarar du för att utveckla och effektivisera avdelningen med mål att ha en Kundkommunikation som ligger i framkant. Effektivt planera, följa upp och dokumentera arbetet som över tid faller under affärsområdet relaterat till service och försäljning. Du har det yttersta ansvaret för samtliga anställda inom Kundkommunikation.

Ett urval av dina kommande arbetsuppgifter…

• Ansvar för avdelningens strategiska verksamhetsplanering
• Ansvar för att Kundkommunikation arbetar efter internt uppsatta processer, riktlinjer och policys
• Ägarskap i relationen med övriga verksamheter inom Marginalen samt samarbetspartners
• Utför kvalitativa analyser av resultat med praktisk åtgärdsplanering i fokus
• Budgetansvar och uppföljning av denna samt kontinuerlig kostnadskontroll
• Personalansvar med uppföljning och återkoppling
• Fokus på digitalisering av samtliga kanaler

Vem du är…

Du har förmågan att leda och driva personal mot gemensamma mål. Du har tidigare erfarenhet av att ansvara för en större avdelning. Vi ser gärna att du inspirerar personalen du leder till eget initiativtagande. Som person är du även analytisk, resultatinriktad och har en stark känsla för ägandeskap.

• Du har minst fem års erfarenhet av arbete med service och tidigare erfarenhet av personalansvar
• Mycket stark kommunikativ förmåga
• Lätt att etablera kontakter såväl internt som externt

Vad Marginalen Bank erbjuder dig…

Hos oss blir du en del av en prestigelös organisation där du får vara med och påverka processer och rutiner. Vi arbetar agilt och vågar fatta så många beslut som möjligt så nära en själv och ens team som möjligt. Vi är innovativa, arbetar proaktivt och driver igenom fattade beslut med handlingskraft.

Här får du arbeta med medarbetare som känner stolthet, arbetsglädje och delaktighet. Vi erbjuder också utveckling och flexibilitet för alla våra engagerade medarbetare. Volontärdag, tjänstepension, friskvårdsbidrag och hälsoförsäkring är bara några av våra förmåner - Välkommen att läsa mer om vår kultur och våra förmåner på vår hemsida.

Låter detta som något för dig, tveka då inte att kontakta oss! Urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor kontakta Patricia Widell, patricia.widell@marginalen.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Marginalen Bank
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2023
  • Ansök senast: 31 juli 2023

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024