OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
vid socialkontoret, äldreomsorgens administrativa center Vid äldreomsorgens administrativa center hanteras all löneadministration, alla beslut och debiteringar av äldreomsorgsavgiften samt viss vikariesamordning.Som chef för centret har du personal-, ekonomi- och arbetsmiljöansvar för 25 medarbetare.Organisatoriskt är du underställd avdelningens ekonom.Arbetsuppgifter: Tillsammans med personalen ansvarar du för den löpande verksamheten på centret samt att tillsammans med övriga intressenter kontinuerligt utveckla och följa upp administrativa rutiner inom äldreomsorgen.Du kommer även att vara delaktig i förvaltningens arbete med att utveckla en central vikariesamordning.Kvalifikationer: Lämplig högskoleutbildning eller annan kompetens som prövas likvärdig.Tidigare erfarenhet som ledare är meriterande.Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med löner, fakturor eller äldreomsorgsavgifter samt vana av kvalificerat datorarbete.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som samarbetsförmåga, flexibilitet, ledar- och analytisk förmåga. Tillträde: Efter överenskommelse Välkommen med ansökan ifylld med meritförteckning och referensnummer till Skellefteå kommun, Kommunledningskontoret, Personalavdelningen, 931 85 Skellefteå.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hans Andersson, förvaltningschef
0910-73 50 00
Lena Andersson, Lönechef
0910-73 50 00
Gun Ågren, Vision
0910-73 50 00
Chef personalsupport Birgitta Holmström
0910 - 73 50 00
Enhetschef Anna Cohen Wikström
0910-73 50 00