Chef Service och eftermarknad, Interimsuppdrag

Chef Service och eftermarknad, Interimsuppdrag

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som underkonsult i detta uppdrag.

Uppdragsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:


• Leda team om ca 20 personer inom service och eftermarknad

Uppdragsformalia
Uppdragsperiod: Start snarast och under rekryteringsperiod (sannolikt ca 6 månaders uppdrag) 
Omfattning: 100%
Ort: Göteborg
Distansarbete: Nej
Senioritetsnivå: Senior

Grundläggande kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:


• en teknisk bagrund
• förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personlig egenskaper
För att du ska trivas i rollen ser vi att du är:



• analytisk
• strukturerad
• driven
• har hög arbetsmoral
• initiativtagande
• kommunikativ
• självgående

Vi erbjuder
Som konsult hos oss får möjlighet att arbeta med teknik hos kunder som ligger i framkant inom svensk industri. Uppdragen anpassas för att nivån ligga i linje med kundens förväntningar och vara så utvecklande och stimulerande som möjligt. Till din hjälp kommer du att ha många duktiga kollegor och ett aktivt erfarenhetsutbyte. Vi transformerar karriärer och bygger framgångsrika företag genom att alltid utgå från våra värderingar.

Dessutom erbjuder vi:


• Flexibla arbetstider
• Betald övertid enligt kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Bonus vid tips om rekrytering eller uppdrag
• Kollektivavtal via Almega

Ansökan
Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. OBS. Kort ansökningstid. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras för dig som går vidare till intervju.

För att arbeta som konsult hos oss krävs det att du:



• delar våra värderingar
• är etablerad i ditt yrke
• har erfarenhet från olika roller och olika branscher
• har relevant erfarenhet för uppdragen

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addilon Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 27 juni 2022

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024