Chef till Lantmäteriets nya kundcenter

Arbetsbeskrivning

Våra kunder skall på ett enkelt och effektivt sätt kunna komma i kontakt med Lantmäteriet. Därför kommer ett nytt kundcenter att startas from 31 mars 2007. Kundcentret skall bl.a.: . besvara övergripande frågor rörande Lantmäteriets verksamhet, produkter och organisation . ta omhand frågor och beställningar ur register som är offentlig information . koppla personer vidare inom organisationen . sköta administrationen kring kunskapsdatabas, telefonifrågor etc. I kundcentret kommer även receptionen samt kartbutiken i Gävle att ingå. Arbetsuppgifter: Som funktionschef skall du leda en grupp medarbetare, som idag har liknande arbetsuppgifter, och ta ansvar för den dagliga verksamheten. Du kommer även att: . vara delaktig i uppbygganden av Lantmäteriets kundcenter . ansvara för utvecklingen av såväl verksamhet som medarbetarnas kompetens . ansvara för trafikanalys samt kommunikation med Lantmäteriets svarsgrupper . själv delta i den dagliga verksamheten Befattningen är direkt underställd chefen för Kommunikationsenheten och Du kommer att ingå i enhetens ledningsgrupp. Stationeringsort för tjänsten är Gävle. Önskvärda kvalifikationer: . erfarenhet från chefs- och ledningsarbete med förmåga att skapa delaktighet och engagemang . serviceinriktad . förmåga att driva verksamheten mot uppsatta mål . förmåga att åstadkomma förtroendefulla relationer och gott samarbete . examen från högskola/universitet eller motsvarande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lantmäteriet
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 30 oktober 2006
  • Ansök senast: 28 november 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010