OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Företaget
Vi växer så det knakar och nu behöver vi ta ett större omfång kring våra kunders upplevelsen hos oss. Vi har gått från 1.6 miljoner i omsättning till över 100 miljoner på 1 år tid, detta har vi klarat på grund av fantastiskt engagerad personal och ett härlig teamwork. Vi är redan ett nationellt bolag som redan har över 20 000 kunder och vi fortsätter vår resa framåt med hjälp av just dej.
Motala Energi är utmanaren i en traditionell bransch som vill göra allt för att förenkla och tillföra värde för kunden. För Motala Energi AB är innovation och att vara i framkant en av våra viktigaste framgångsfaktorer. Vår vision är att el är som allra bäst när den är enkel, klimatvänlig och långsiktigt prisvärd. Motala Energi AB vill vara företaget som på flera plan kommer stöttar det lokala.
Om arbetet
Är du en inspirerande och engagerad ledare som trivs i en roll där du aktivt bidrar till en bra strategi och att förbättra kundupplevelsen?
Rollen som Kundtjänstchef är en mycket viktig funktion i vår organisation och du är en nyckelspelare för att bygga ett bra team som levererar den bästa kundupplevelsen. I arbetsbeskrivning som kundtjänstchef har du ansvar för ett engagerat team hos oss med fullt personalansvar i tillägg till att driva, coachar och stötta teamet till att nå nya mål och att ständigt vara en fungerande funktion.
I den här rollen får du chansen att vara med i en spännande resa framåt för att ta kundnöjdheten till nya höjder. Dina arbetsuppgifter innebär bl.a.
• Förbättra och utveckla kundnöjdheten baserat på feedback från kund och marknadens utveckling
• Driva utvecklingen av kundresan, identifiera åtgärder i strategin och genomföra dessa tillsammans med organisationen och teamet
• Ansvara för att samtliga frågor, feedback och förfrågningar som registreras i enlighet med policy för extern kommunikation
• Säkerställa att färdigheter, kunskap och att processer finns på plats inom teamet för att ge förutsättning att utföra det dagliga arbetet med hög kvalitet
• Driva teamets utveckling och sträva efter att varje individ ska nå sin fulla potential
• Ta fram, bevaka och styra avdelningen enligt KPI: er
• Ständigt förbättringsarbete och arbeta proaktivt för att möta kundens behov
• Utveckla våra digitala arbetsverktyg och säkerställa att teamet har rätt förutsättnings gällande systemstöd
Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar våra produkter och vårt varumärke.
Tveka inte att söka om du har stort engagemang och vill vara med på i vårt härlig gäng.