OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Södertälje söker för kunds räkning en utåtriktad och driven chefsassistent / administratör till en av våra uppdragsgivare i Södertälje för ett längre uthyrningsuppdrag. Arbetsuppgifter Arbetet innebär mycket kontakter med inköpare i Europa.Du kommer även ansvara för att priser, avtal och register är uppdaterade på såväl intranät som i system.Utöver att ha liknade arbetslivserfarenhet ska du som söker ha: .Mycket god svenska och engelska i tal och skrift .Har god datavana och kunna MS-Officepaketet .Har vana att jobba i olika IT-system .Vågar ta för sig .Är utåtriktad, snabbtänkt och serviceminded Du kommer att arbeta i en fartfylld miljö och som chefsassistent kommer du vara delaktig i allt som händer Det är därför är det viktigt med noggrannhet, effektivitet och struktur. Personliga egenskaper För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.För att lyckas bra i denna roll ska du även vara stresstålig. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Detta erbjuder Adecco dig Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Fakta om anställning Du blir anställd som ambulerande konsult hos Adecco i Södertälje.Arbetsplats och arbetsuppgifter varierar.Intresserad Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker via denna länk.