OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund inom i Stockholm som är en samhällsviktig myndighet behöver ha avlastning till deras chefer. Cheferna behöver administrativt stöd som kan vara deras högra hand och underlätta deras vardag. Här finns många möjligheter att få en ett varierat och utvecklande uppdrag om du är driven, social och noggrann.
Din roll är att vara administratör åt ett antal enhetschefer. Rollen kommer att delas mellan flera olika enheter och avdelningar.
Avdelningsadministratören behöver självständigt och med stort eget ansvar tillsammans med avdelning- och enhetschefer arbeta för att avlasta cheferna i sitt dagliga arbete genom att planera och utföra administrativa uppgifter.
Kortfattade arbetsuppgifter:
Dokumentation, uppföljning och rapportering
Fakturahantering
Mötes- och konferensbokningar
Protokollskrivning
Planering av möten och workshops
Samordning mellan enheter och avdelningar
Vi söker dig med följande tidigare utbildning/erfarenhet:
Minst 3 års erfarenhet av att ha självständigt arbetat med administrativa arbetsuppgifter, liknande de som anges i ovan
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word , Powerpoint och Outlook
Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i UBW/Agresso
Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att dokumentera styrgruppsmöten eller liknande beslutande verksamhet
Svenska och engelska i tal och skrift
Eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
Meriterande erfarenhet:
Erfarenhet av att arbeta med administration i offentlig verksamhet, t.ex. statlig eller kommunal
Erfarenhet av att arbeta med administrativt stöd åt chefer.
Personliga egenskaper:
God samarbetsförmåga
Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
Ödmjuk
Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter
Förmåga att arbeta i grupp
Start efter godkänt säkerhetskontroll, heltid, tillsvidare.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.