Chefsassistent

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning

Funktionsstödsförvaltningens huvudsakliga uppgift är att ge stöd och service till kommunmedborgare som har intellektuell, fysisk eller psykisk funktionsnedsättning. Verksamheten lyder under en stark lagstiftning och har höga krav på kvalitetssäkring. Politiska direktiv och samverkan med andra huvudmän styr i hög utsträckning vårt arbete.

Till en helt ny tjänst söker vi nu en chefsassistent som bl.a. ska hjälpa våra 25 områdeschefer med utvalda administrativa uppgifter

Arbetsuppgifter

I din roll som chefsassistent på funktionsstödsförvaltningen har du en viktig funktion med mycket dagligt ansvar. Du kommer vara ett administrativt stöd både till våra 25 områdeschefer men också till de 4 verksamhetscheferna. Det innebär exempelvis att skriva protokoll, förbereda anställningsunderlag, beställa IT-utrustning och rätt behörigheter till nyanställda, koordinera och skicka ut kallelse.

Din Profil

Du har en gymnasial utbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du har minst 3 års dokumenterad erfarenhet från servicerelaterade administrativa arbetsuppgifter som till exempel koordinator, administratör eller annat yrke med högt ställda servicekrav.

Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Officepaketet, är van att använda datorn som ett arbetsredskap samt att du har en god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska. Har du erfarenhet av ProCapita och Heroma är detta meriterande.

Som person är du öppen, utåtriktad och prestigelös. Du älskar service och värdesätter samarbete, du har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du är lugn och trygg i dig själv och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt, du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är mycket ansvarstagande.

Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.

Ansökan

Din ansökan med CV och personligt brev gör du via www.unikresurs.se. Ansökningar hanteras löpande. Sista ansökningsdag är den 19 april. Kom ihåg att motivera så utförligt som möjligt varför du är intresserad och varför just du är lämplig för denna tjänst.

Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryterare på Unik Resurs, Marie Johansson, 0700-911 403.

Väl mött!

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Assisterande Fleet Manager

Assisterande Fleet Manager

28 november 2024

Chefssekreterare

Chefssekreterare

27 november 2024

Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

26 november 2024