Chefsassistent

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!Adecco söker för kunds räkning en chefsassistent för längre uppdrag inom uthyrningsverksamheten.Kunden är en stor aktör inom dagligvaruhandeln. Administrativt stöd för affärsområdets chef, såsom kalender- och mötesbokningar, rese- och hotellbokningar samt stöd till övriga i ledningsgruppen.. Protokollföring vid ledningsgruppsmöten samt förslag på mötesstruktur och agendapunkter, ansvara för det praktiska såsom bokning av konferensrum etc..Hantering av affärskontrakt och konfidentiella dokument, sammanställning av månadsrapporter, PowerPoint presentationer mm. . Hantering och uppdatering av avtal, såsom arkivering, avtalstider, avslut etc.. Korrespondens på svenska och engelska samt ansvar för administrationen kring diverse övriga projekt.Vem söker vi?Vi ser dig som självständig, proaktiv, ansvarsfull och pålitlig person som håller avtal, löften och åtaganden.Handlar i överensstämmelse med egna och organisatoriska värderingar.Du har också en stor känsla för integritet och konfidentiellitet.Du är resultatorienterad, har bra omdöme och kvalitet i fokus.Kan bibehålla lugn och kontroll/uppgiftsfokusering även när stress och press ökar.Kan ge ett stabilt intryck även i pressade situationer.Du har även lätt att snabbt byta fokus och förändra/anpassa arbetssätt och planer.Kan anpassa satta visioner och mål efter förändrade omständigheter.Utbildning Avslutad gymnasieutbildning alternativt högre akademisk utbildning.Arbetslivserfarenhet Krav: minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter Önskvärt: 5 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Språk Data/IT Svenska: Mycket goda kunskaper, i tal och skrift.Engelska: Mycket goda kunskaper, i tal och skrift.Mycket goda kunskaper i MicrosoftOffice-paketets alla delar. Vad erbjuder vi?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Tjänsten ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider .Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens. Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Sammanfattning

Liknande jobb


17 september 2024

Sekreterare

Sekreterare

3 september 2024

2 september 2024

Nämndsekreterare med inriktning kommunala råd

29 augusti 2024