Chefsassistent

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Vi är auktoriserade.Som chefassistent till vår uppdragsgivares inköp & logistikdirektör deltar du i ledningsgruppsarbetet och fungerar som direktörens högra hand.Arbetet ställer stora krav på organisations och prioriterings -förmåga, integritet, omdöme och planering.Du ska kunna utveckla nya arbetssätt, ta egna initiativ och självständigt lösa frågor som uppkommer.I ditt ansvarsområde ingår bland annat att: .Delta i ledningsgruppsarbetet .Sammanfatta ledningsgruppsarbetet genom protokoll och anteckningar .Samordna administrativa rutiner tillsammans med övriga funktioner inom företaget .Resebokningar .Övrig normalt för rollen förekommande administrativ support Befattningen ger goda möjligheter till personlig utveckling.Du bör vara både handlingskraftig, uthållig, metodisk och gilla att jobba med människor. Du som söker måste ha mångårig arbetslivserfarenhet inom ett större internationellt företag.Koncernspråket är engelska varför du måste behärska engelska mycket väl i både tal och skrift.Ytterligare krav är att du behärskar microsoft office Intresserad?Då tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt sker rekryteringsarbetet löpande.

Sammanfattning

Liknande jobb


9 januari 2025

27 december 2024

16 december 2024