OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Just nu söker en utav våra kunder i Stockholm en person som kan underlätta dagen för kundens CTO på deltid. I rollen som chefsassistent kommer du att ge vår CTO support i den dagliga verksamheten. Rollen är bred, allt från administrativa uppgifter till planering och samordning av möten. Du kommer rapportera till företagets CTO.
Dina ansvarsområden
• Ge administrativt stöd till företagets CTO
• Hantera och underhålla scheman och e-postmeddelanden, optimera tid och proaktiv planering
• Förbereda möten, dagordningar, för protokoll och följa upp åtgärdspunkter
• Ta fram och granska presentationsmaterial
• Organisera externa och interna möten
• Boka affärsresor, inklusive flyg, transport och boenden
För att lyckas med denna roll krävs det
• Minst 3 års erfarenhet utav chefsassistent eller liknande med demonstrerad historia av att arbeta på Executive management-nivå, helst i en organisation med högt tempo.
• Erfarenhet från en internationell organisation
• Stark administrativ och organisatorisk förmåga
• Lösningsorienterad
• Utmärkta kommunikationskunskaper
• Hög nivå utav diskretion, integritet och professionalism
• Bra initiativ, tids- och arbetsbelastningshantering
• Utmärkta MS Office-kunskaper (särskilt Excel, Powerpoint och Word)
• Stark känsla för detaljer med fokus på kvalitet i ditt arbete
Personliga egenskaper
Företaget är ett snabbt växande bolag som går igenom en digital transformation. Lagarbete och att hålla det enkelt och personligt ansvar är nyckelaspekter för både din och företagets tillväxt. Du besitter ett stort driv, öppenhet för förändring, en doer-attityd och agilt förhållningssätt. Du är intresserad av att arbeta i en teknisk funktion där du har en global roll med många olika kontakter. I denna roll förväntas du vara ambassadör för koncernens värderingar och du letar ständigt efter nya möjligheter att förbättra företagets sätt att arbeta.
Tillträde och ansökan
Startdatum: 2022-10-01
Slutdatum: 2023-04-01
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.