Chefsassistent i Solna/Linköping

Chefsassistent i Solna/Linköping

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Vår kund, en myndighet, är i behov av en konsult för administrativt stöd/chefsassistent till avdelningen teknik och miljö samt avdelningen markåtkomst och plansamordning.
Du kommer som chefsassistent att arbeta nära av avdelningarnas ledningar och chefer. Stationeringsort för uppdraget är Solna eller Linköping. Resor förekommer i Sverige till exempel i samband med möten, uppskattningsvis en gång varannan månad. Konsultuppdraget är på heltid och startar 1 november 2022 och pågår till och 20 juni 2023, med möjlighet till ytterligare förlängning.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med löpande administration som framtagande av presentationsmaterial, hantera fakturor, ansvara för digitala arbetsrum, planera möten, administrera resursplaneringsverktyg och föra protokoll. Du fungerar även som stöd till avdelningarnas interna kommunikation och cheferna med övergripande ledningsarbete med planering/genomförande av ledningsgruppsmöten.

Exempel på arbetsuppgifter som chefsassistent:

- Skriva minnesanteckningar
- Kalenderinbjudningar
- Bokning av möten, resor, hotell
- Uppdatering lagring av information i digitala arbetsrum
- Ta fram kommunikationsmaterial i arbetsrum, Power Point, Word mm


Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning

- Minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
- Mycket goda kunskaper i MS Office, Powerpoint och digitala arbetsrum
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se (föredras) / 070 887 96 00.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 29 september 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 november 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

18 november 2024

Sektionschefssekreterare

Sektionschefssekreterare

14 november 2024

Chefsassistent, Medicinsk och geriatrisk klinik, Skellefteå

Chefsassistent, Medicinsk och geriatrisk klinik, Skellefteå

13 november 2024