OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Polarium har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Polarium en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Polarium är ett svenskt företag som grundades 2015 för att tillhandahålla de bästa, säkraste och mest hållbara energilagringslösningarna (batterier) byggda på litiumteknologi.
Deras huvudkontor och FoU-center finns i Sverige och tillverkningen sker i Mexiko och Vietnam. Genom sina globala försäljningskanaler och representation i USA, Sydafrika, Sverige, Storbritannien, Nya Zeeland och Indonesien arbetar Polarium mot kunder över hela världen. Idag används deras marknadsledande lösningar på alla kontinenter och i alla klimatzoner.
Polarium har erkänts som ett av de snabbast växande företagen i Europa av Financial Times årliga FT1000-rankning. De är även det sjunde snabbast växande företag i Norden.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Management Coordinator arbetar du med en eller flera olika chefer inom området R&D eller Operations, beroende på din bakgrund och erfarenhet. Arbetsuppgifterna varierar och du har en bred och viktig roll där din främsta uppgift är att underlätta och möjliggöra det dagliga operativa arbetet. Du arbetar tillsammans med två seniora Executive Assistants.
Konkreta arbetsuppgifter:
• Administrera och hantera kalendrar
• Koordinerar möten, skapa kallelser, agendor och uppdatera deltagare inför möten
• Upprätthålla processer och rutiner
• Ansvara för on- och off-boarding av nya medarbetare
• Assistera i rapporter och sammanställningar av avdelnings progress
• Koordinera resor vid behov
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av en koordinerade serviceorienterad roll, med fördel från en engelskspråkig arbetsmiljö
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Stort tekniskt intresse
• Kan starta omgående
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
För att lyckas i rollen hos Polarium tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och att du motiveras av ordning och reda. Vi tror vidare att du är en person som trivs med administrativa arbetsuppgifter då du har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Vidare är du alltid är noggrann och metodisk i ditt arbete. Då arbetet innefattar dialog med olika parter så har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Management Coordinator, koordinator, chefs koordinator, assistent, chefsassistent, assistent, executive assistant, Stockholm, omgående, Polarium
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund