OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare arbetat som chefsassistent, administrativ assistent, koordinator eller liknande? Då kan det vara just dig vi söker för kunds räkning!
Om företaget
Kunden har verksamhet på alla kontinenter och är tekniskt ledande inom många områden. Ett företag som ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som chefsassistent kommer du framförallt att assistera ledningsgruppen. Du kommer ha administrativa arbetsuppgifter och arbeta i både affärssystemet IFS och Excel. Du kommer också att boka och koordinera möten, resor samt vara delaktig i inköp. Utöver detta har du en viktig roll i att ordna det praktiska vid besök och enhetsaktiviteter.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har minst tre års erfarenhet av att arbeta med administrativa sysslor och besitter viss erfarenhet av enklare inköpsprocesser. Du har erfarenhet av att både arbeta självständigt och i grupp. Du har också kunskaper i Excel. Utöver detta krävs det också att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. För att trivas tror vi också att du har ett tekniskt intresse.
Ansökningsförfarande
Är du intresserad av tjänsten? Ansök redan idag men senast 1 februari. Urvalet kommer behandlas löpande. Har du några frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Isabella Andersen, isabella.andersen@skill.se
Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.