OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Chefsassistent till Citibank
Drivs du av att jobba i en internationell miljö med mycket driv och möjligheter? Är du kommunikativ och strukturerad och vill ge bra service? Tycker du om att samarbeta med dina kollegor och har lätt att bygga relationer? Då har vi nästa uppdrag för dig! Vi söker nu en driven chefsassistent på uppdrag av Citibank i centrala Stockholm.
Omfattning: Heltid, uppdraget startar så snart som möjligt under 6 månader framåt. Det finns mycket goda chanser till förlängning.
Arbetsbeskrivning:
Citibank en är en av världens största globala banker och finns i över 160 länder. Deras verksamhet i Sverige är inriktad mot de största svenska företagen, finansinstituten och den offentliga sektorn och de tillhandahåller tjänster till dotterbolag inom utländska multinationella företag som är verksamma i Sverige. För dessa företag är Citibank en av deras viktigaste banker och de arbetar med sina kunder över hela världen och utnyttjar sitt internationella nätverk fullt ut.
Nu söker man en chefsassistent som kommer att jobba medframförallt mot två chefer. Ett spännande arbete som kräver mycket struktur och en förmåga att ha överblick över avdelningens dagliga utmaningar.
Citibank håller en hög standard i sitt arbete och det är snabbrörlig miljö. Här trivs du som drivs av kvalitet i kombination med att arbeta mot tydliga deadlines. Samtidigt får du möjlighet att utvecklas i en starkt internationell miljö med många kontaktytor över landsgränserna.
Vi ger dig möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö mitt i city. Du kommer stödja företagets chefer i deras dagliga arbete.
• Ansvarig för kalender, mötesagenda och protokoll
• Samordna konferenser och event samt förbereda konferensmaterial
• Ta hand om företagets kunder samt närvara vid kundevent.
• Stödja vid resebokning, on-boarding och övrig administration
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Erfarenhet av att arbeta som assistent i minimum ett år
• God administrativ erfarenhet
• Väldigt god svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Som person har du hög integritet och är serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är ansvarsfull, engagerad och har bra kommunikativ förmåga. Dessutom är du flexibel och kan anpassa dig snabbt efter olika situationer.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2018-07-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström