Chefsassistent till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Chefsassistent till internationellt företag
Har du minst 3 års erfarenhet som chefsassistent, erfarenhet från ett större internationellt företag och mycket goda kunskaper i engelska? Skulle du dessutom beskriva dig som noggrann, lyhörd och serviceorienterad? Då har vi på Randstad nästa uppdrag till dig. Vi söker nu, för start enligt överenskommelse, en ordningsam chefsassistent till Göteborg.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, 8-17. Med start enligt överenskommelse och tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:
Som chefsassistent jobbar du i en supportande roll mot en eller flera chefer. Du är spindeln i nätet som förenklar arbetet genom att sköta det administrativa som tillkommer runt omkring. I rollen blir du en naturlig kontaktperson för din chef samtidigt som du koordinerar och samarbetar med såväl assistenter som externa kontakter.

Dina arbetsuppgifter kan till exempel vara att;

• boka in och samordna möten och resor, hantera utlägg och reseräkningar
• förbereda agendor och mötesmaterial, medverka på möten och föra protokoll.
• skapa presentationer och sammanställa rapporter.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst 3 års erfarenhet från en liknande roll och erfarenhet från ett internationellt företag.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och färdigheter i Sharepoint.
Som person ser vi gärna att du har lätt för att lära och ta dig an nya arbetsuppgifter. Visst är du ordningsam och noggrann i ditt arbete samtidigt som du är lyhörd och drivs av att ge god service. Är du dessutom positiv och har hög integritet kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-13, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Gina Liovic | gina.liovic@randstad.se [ mailto:gina.liovic@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

Buisness support

Buisness support

29 oktober 2024

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

29 oktober 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

25 oktober 2024