Chefsassistent till kund i Kungsängen

Chefsassistent till kund i Kungsängen

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du strukturerad och trivs i en professionell och serviceinriktad roll? Har du tidigare erfarenhet av att jobba som chefsassistent eller liknande? Just nu söker vår kund i Kungsängen, med start omgående, en chefsassistent som kommer assistera två av deras managers samt ledningsgrupper. Om det här låter som något för dig är du välkommen med din ansökan redan idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Tjänsten innebär många varierande arbetsuppgifter som bl.a. innebär att stödja framtagande av presentationsmaterial och sköta kalenderhantering, mötesbokningar, tidsrapportering, kvittohantering mm. Du använder olika IT-supportsystem, bland annat för inköp och fakturahantering. Du medverkar vid ledningsgruppsmöten där du för protokoll och följer upp handlingsplaner, planerar och sköter logistik inför övriga möten/besök inklusive externa seminarier. I rollen ingår även att ta fram statistik till ledningsgrupperna, allmänna kontorssysslor, beställa kontorsmaterial samt resebokningar. Du sköter vår interna kommunikation med hemsida och interna informationsskärmar som verktyg.  Du är den naturliga kontaktpunkten för en väl fungerande kontorsassistans inom anläggningen som ligger i Brunna, Kungsängen. 

Arbetstider
Heltid. Start omgående. Arbetstiden är förlagd dagtid. 
Tidsbegränsat uppdrag med chans till anställning hos företaget. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
Relevant utbildning 
Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift 
Erfarenhet av liknande roll
Mycket god vana i att arbeta i Microsoft Office - Word, Excel och PowerPoint
Erfarenhet av leverantörskontakter och vana att kommunicera med kunder på en professionell nivå
Erfarenhet av administrativt arbete
Stark social kompetens, strukturerad och ordningsam, lyhörd, engagerad, service minded och prestigelös
Ett brinnande intresse för att lära och utvecklas

Tjänsten ställer krav på hög kvalitet och servicenivå samt en god struktur med ordning och reda. Du har ett intresse för människor och en positiv attityd. Du löser situationer när de uppstår och är van att arbeta under förändring och utveckling. Som person är du trygg i dig själv, omtänksam, har ett gott eget omdöme, hög integritet och en ”can do” attityd. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2021-12-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | anna.hedberg@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 24 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024