Chefsassistent till Saab i Järfälla!

Chefsassistent till Saab i Järfälla!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en koordinerande roll där du får möjligheten att vara en viktig stödfunktion för organisationen? Då ska du fortsätta att läsa! Vi söker nu dig som vill kliva in i en spännande roll som chefsassistent till Saab och som är serviceminded och tycker om att göra skillnad. Ta nu chansen att söka denna spännande tjänst som chefsassistent redan idag!

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med önskat tillträde snarast och sträcker sig till sista december 2022 med chans till förlängning. Tjänsten är med placering på Saabs kontor i Järfälla.


Om tjänsten
I tjänsten som Chefsassistent på Saab kommer du att vara administrativt stöd till cheferna för Category Management och bland dina arbetsuppgifter ingår exempelvis att:

• Planera, boka och koordinera möten.
• Ta fram underlag för möten, reseplanering, hantera e-post och kalender.
• Du ingår även i assistentgruppen för Procurement där du stöttar hela Procurement med administrativt arbete.
• I samråd med cheferna för Category Management kommer du att planera, strukturera och följa upp enhetens ledningsmöten, förbereda agenda och vid behov själv ta fram material inför möten samt följa upp åtgärder.
• Du ansvarar för viss informationsspridning inom enheten och stöttar enhetens medarbetare med administrativt arbete.


Vem är du?
Vi söker dig som uppfyller följande krav:

• Några års erfarenhet från administration och service
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Stor vana och kunskap om Office (word, excel, powerpoint etc)
• Gymnasiekompetens, meriterande om du har kompletterat med eftergymnasial utbildning

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

För att passa in i rollen som Chefsassistent ser vi att du kan arbeta självständigt och att du kan prioritera och fatta egna beslut. Vi ser gärna att du har ett serviceinriktat arbetssätt samtidigt som du vill skapa struktur och effektivitet. Vidare ser vi att du har lätt för att samarbeta och har god förmåga att skapa goda arbetsrelationer. Samtidigt är du lyhörd och flexibel vad gäller förändrade förutsättningar och snabbt uppkomna situationer.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 27 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024