CHEFSASSISTENT TILL SIGMA I UMEÅ

CHEFSASSISTENT TILL SIGMA I UMEÅ

Arbetsbeskrivning

Sigma Industry East North AB är ett dynamiskt teknikkonsultföretag inom produkt-, produktions- och processutveckling som utmanar de etablerade standarderna. Med lång branscherfarenhet, ett stort engagemang samt fokus på kvalitet och hög effektivitet skapar vi en miljö som ger våra anställda, partners och kunder möjlighet att utvecklas och växa sig starkare.

Du kommer att trivas hos oss om du är ambitiös, flexibel och drivs av att ta eget ansvar att utföra dina arbetsuppgifter och därmed bidrar till Sigmas fortsatta resa! Gillar du dessutom entreprenörskap, ledarskap, engagemang och affärsmässighet, du är vi rätt för dig och du för oss!

Rollen som chefsassistent är varierande och i nära samarbete med kontorets regionchef och andra direktrapporterande chefer kommer du att vara nära händelsernas centrum. Du får möjlighet att vara med på en spännande resa i ett företag som har ett expansivt fokus, på en flexibel och snabbföränderlig arbetsplats där ditt engagemang med tiden styr vart du vill i din karriär. Sigma är en lyhörd arbetsplats där du som gillar att ta initiativ och komma med kreativa förslag får möjlighet att växa och utvecklas.
Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom allt ifrån administration och ekonomi till kreativa ärenden såsom att ordna sociala aktiviteter för kunder och medarbetare. Det kan innebära uppgifter såsom att göra annonser till tidningar, närvara på universitetet på olika event, mässor och aktiviteter, skriva offerter, ta referenser till arbetssökanden och boka biljetter till resor. Målet med ditt arbete är att underlätta för hela teamet och regionchefen för att frigöra tid att fokusera på teamet och Sigmas fortsatta utveckling.

Exempel på arbetsuppgifter

- Ekonomisk administration såsom fakturahantering och tidrapportering
- Administration rörande rekrytering, annonsering, ta referenser, skriva anteckningar från intervjuer mm
- Team building - skapa team kvällar för konsulter eller strukturera upp events, boka in och ta in offerter
- Utforma, boka in och administrera interna konferensresor
- Övrig administration - delta på möten med regionchefen och ta mötesanteckningar

Grundläggande kvalifikationer
Tjänsten passar dig som engageras av att inte bara bli tilldelad en uppgift utan att även finna och vidareutveckla uppgifter och aktiviteter. Du utmanas av att hitta din egen väg för att leverera inom utsatt tid och med god kvalitét. Med tiden kommer dina arbetsuppgifter att styras efter hur du vill och kan utvecklas inom Sigma. Det kan vara sådant som att vara med och öppna nya kontor i regionen, stötta chefer i rekrytering eller arbeta närmare affären med kundkontakt.
Som person är du lojal och affärsmässig med en pålitlighet som gör att du slutför dina arbetsuppgifter effektivt och professionellt. Det betyder att du värdesätter rätt kvalitet, i rätt tid i ditt arbete. Stöter du på problem, ser du det som en möjlighet att utvecklas. Du behöver ha god analytisk förmåga, vara strukturerad samt ha grundläggande förståelse för ekonomi. För att trivas med ditt arbete behöver du tycka om mångsidiga arbetsuppgifter, vara självgående i dessa och har lätt att lära dig nya saker. Det är viktigt att du som person är serviceminded, flexibel och resbar. För att lyckas i rollen är du relationsskapande och ser hur ditt arbete bidrar till Sigmas fortsatta utveckling!

Vidare ser vi att du har:

- Minst ett års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter
- Minst gymnasial utbildning
- Har goda kunskaper i Officepaketet
- Har B-körkort

Du kommer att kommunicera mycket både internt och externt så det är viktigt att du kan föra dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska.

Meriterande färdigheter, egenskaper och erfarenheter
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration eller liknande
- Har arbetat inom teknikkonsult branschen med för tjänsten relevanta arbetsuppgifter
- Tidigare erfarenhet av kundservice
- Har en förmåga att finna uppgifter som behöver utföras och effektivisera dessa
- Tidigare erfarenhet av Vismas affärssystem
- Intresse eller erfarenhet från marknadsföring

Vi erbjuder
Vår företagskultur präglas av entreprenörskap och korta beslutsvägar, där gemenskap, engagemang och glädje är viktiga element som skapar trivsel hos våra anställda. Medarbetarna på Sigma Industry är vårt största värde varför vi lägger ner mycket energi på att våra medarbetare ska växa i yrkesrollen.

För en framtida medarbetare på Sigma Industry finns det inga hinder utan bara möjligheter. Om du vill vara en nyckelperson och är den vi söker är du välkommen till ett personligt företag där vi påverkar vår framtid tillsammans!

Vi erbjuder en möjlighet att få vara med på resan att bygga upp en vinnande verksamhet – där du blir en nyckelperson i den nya tidens konsultföretag.

Vi kommer att utföra intervjuer löpande och tillsätta platsen då vi hittat rätt, så vänta inte med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Edlund

Magnus Schotte

Oscar Berggren

Daniele Piva

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sigma Industry East North
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2020
  • Ansök senast: 18 juni 2020

Besöksadress

Marieviksgatan 19C
None

Postadress

Box 47178
Stockholm, 11743

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024