OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med ett tillväxtbolag inom städbranschen där du får chansen att vara med och driva bolagets resa framåt?
Ingen arbetsdag är lik en annan. Vi söker dig som är stabil, lösningsfokuserad och strukturerad person. Vidare har du hög integritet och är flexibel i ditt arbetssätt. Du ska kunna hålla många bollar i luften samtidigt och kunna ge enastående service till medarbetare såväl som till våra kunder.
Här kommer du få ta steget in i vår företagsverksamhet och hur vår bransch fungerar i stort, därför är det av vikt att du är pålitlig och binner för att ta ansvar. Du är orädd och kan arbeta självständigt.
I roll som assisten/allt i allo kommer du att vara administrativ assistent till vår chef och vara drivande i frågor men du kommer även tilldelas andra arbetsuppgifter.
En del om rollen:
Samordna & koordinera
Schemaläggning
E-postadministration
Hantera Rut-avdrag
Hantera Offerter
Hantera Orderbekräftelser
Närvara vid möten och föra anteckningar på dessa
Boka resor och hotell
Agera chaufför
Kontakt med myndigheter
Hantera diversa ansökningar
Stort plus om du har gymnasiekompetens samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper av Mac och Officepacketet. Du har mycket goda förmåga att uttrycka dig väl i svenska och engelska i både i tal och skrift. Erfarenhet av löpande bokföring och redovisning
Start: 1 Augusti 2022 eller enligt överenskommelse
Omfattning: 50% med stor möjlighet till 100%
Placering: Nykvarn
Lön enligt kollektivavtal
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.