OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyfiken på din nästa utmaning ? Vi vill komma i kontakt med dig som vill visa dig tillgänglig för våra kommande uppdrag som chefsassistent, administrativ assistent, koordinator och liknande roller hos någon av våra spännande kunder i Göteborg. Eftersom våra kunder är verksamma inom en mängd olika branscher och uppdragen varierar söker vi chefsassistenter med varierad erfarenhet. Vi ger dig en möjlighet att hitta ditt nästa drömjobb samt att utvecklas inom området! Varmt välkommen med din intresseanmälan!
OM TJÄNSTEN
Som Chefsassistent/Administrativ assistent är din främsta arbetsuppgift att stötta en eller flera chefer med en mängd administrativa samt koordinerande arbetsuppgifter. Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Mail- och kalenderhantering
• Arbeta med förberedelser inför ledningsmöten med presentationsmaterial samt protokollföring.
• Koordinering av interna samt externa resor samt kundevent och konferenser
• Övriga administrativa arbetsuppgifter
Som chefsassistent hos någon av våra kunder kommer ingen dag vara den andra lik och dina arbetsuppgifter kommer vara ständigt varierande.
OM DIG
För att trivas i rollen som Chefsassistent har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du trivs i en supporterande roll där du dagligen får möjligheten att underlätta dagen för andra. Vidare är du flexibel och besitter en god kommunikativ förmåga. Som person är du även strukturerad och organiserad med ett proaktivt arbetssätt.
Eftersom du i rollen som Chefsassistent kommer att ha många kontaktytor är det av stor vikt att du behärskar svenska och engelska såväl i tal som i skrift. Slutligen innehåller det administrativa arbetet mycket arbete i olika affärssystem vilket kräver att du har god datorvana och har enkelt för att sätta dig in i nya system.
OM ANSTÄLLNINGEN
Placeringsort: Göteborg, Hisingen
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tillträde: Efter överenskommelse
Anställningsform: Visstidsanställning, 6 månader med goda chanser till förlängning
OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer.
För frågor om tjänsten - kontakta ansvarig rekryterare:
Olivia Bengtsson / olivia.bengtsson@lernia.se
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta: info@lernia.se
OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson