OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En del av arbetet kommer att utföras i kontoret i Majorna och delvis kommer man att vara hos kund. Vi söker dig som tidigare arbetat som assistent eller liknande. Du trivs i en supportande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, effektiv och kommunikativ med hög integritet. Du är flerspråkig och kan prata Persiska. Du behöver också vara strukturerad, organiserad och professionell, ha en god planeringsförmåga samt ett proaktivt arbetssätt. Du har god datorvana samt lätt för att sätta dig in i nya system.
Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet i fotografering. BaniTech är ett litet bolag som är i expansionsfas och behöver en assistent som kan hoppa in och supporta ledningen. Som assistent kommer du att få varierade arbetsdagar med många olika arbetsuppgifter.
Det kan vara uppgifter som att supporta i administrativt arbete, fotografering av produkter, inhandling av varor, ansvara för städning av kontor mm. Vissa dagar kan du behöva åka till Persisktalande kund som behöver personlig assistent och hjälpa med vardagssysslor.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor